December Bebis 2010 :)
Nån som har nån aning om vad man kan få ut om man jobbar 50% som hotellreceptionist på natten??  ![]()
Nån som har nån aning om vad man kan få ut om man jobbar 50% som hotellreceptionist på natten??  ![]()
Okej så kanske 10 om man jobbar natt
Okej jag söker iaf, det står ca 8 nätter i månaden, men man kan väl kombinera med att annat jobb då oxå.
Nu har jag sökt 8-9 jobb på 1 månad, nån gång måste det väl vara min tur  ![]()
Nemi har fått sin 3:e tand, första uppe, hon blir helt förstörd när hon får tänder, hon blir förkyld & feber
Men nu är hon en go & glad unge, vill fortf vara där man är typ hela tiden men ibland går det bra med syskonen, bara nån är där  

Hon har tagit ett par steg utan att tänka på det men vågar fortf inte släppa när vi testar  
  Hon är såååå stadig, man bara väntar!
Nehe nu är det sängen som hägrar!!!
Förresten är jag inte inne så mycket nu, jobbsökande och barn tar tid + att min svärfar är jätte dålig, han ligger nere i Lund med en hjärntumör som växer fort  ![]()
Hahaha ja så har jag tänkt varje gång jag skolat in barnen, men du...hon kommer ligga där och sova för alla andra barn gör det  
  Magiskt det där!!!
Nemi sover båda lurerna i vagnen på dagarna, hon älskar att sova ute! Både för och nackdelar, men det funkar iaf  ![]()
Var super länge sen vi sänkte Nemis säng, livsfarligt att ha den uppe nu juh! Eftersom huvudet är tyngst faller de juh med huvudet först!!
Tack Moma &  Lina....
Ja det är jobbigt både med jobb & svärfar, min man & han har en liten komplicerad relation, men pappa är juh ändå pappa....Och lilla Nemi tänker man med, han har bara träffat henne ett par gånger iofs
 Men man vet juh inte hur framtiden blir...Han är opererad nu iaf, den gick enligt planerna, mer vet vi inte förrens imorgon kanske...
Här är det inga hela nätter, en bra natt är uppe en gång för att lyfta över henne i vår säng och de kommer då & då...mina tidigare har inte varit vakna så mycket på natten som lillan!!
Vid 10 månader var Nemi 9140 tung och 73,5 lång, ska dit några dagar efter hon fyllt ett, jag kan inte riktigt fatta att hon fyller snart...5 veckor kvar ca!! Stor tjeja!
Oj, går undan nu!
Nemi fick precis sin 3:e, ska kika om 4:e är på väg för 2:a kom rätt snabbt efter 1:a.
Nemi sover i vagnen på dagarna, hon sover bäst där för då får hon lugn & ro för sina syskon  
  Vi har alltid hängt en filt över så det blir lite mörkt för det vill hon ha & ibland somnar hon på 2 sek  

F-n vad grymma de flesta av er är på Wordfeud, vinner typ bara mot mannen numera  ![]()
Hahaha jag som trodde min tjeja skulle vara bland de första som gick eftersom hon har varit så stadig länge & gått med stöd & gå vagn m.m  men icke, hon vågar inte  
  Men några steg blir det då & då, men inte så man kan säga att hon går ännu!
Vad duktig Ronja är!
nemi säger mamma mest när hon är grinig & när hon ska ha mat  
 , pappa säger hon då & då, vovve=bovve, lampa=ampa & hej =ej  

Persikan: man vänjer sej aldrig att lämna bort dem, inte jag iaf.....de stora är borta varannan helg.
Idag var vi på babysång, alltid kul att göra nått!!! Imorgon ska jag klippa och färga mej, sååååå härligt!
Nemi somnar med i famnen ele jämte oss i vår säng. Vi har försökt att hon ska somna själv, dels har vi inte tålamod pga lite sömnbrist, sen är det jobbigt för storasyskonen att försöka somnar när deras lillasyster ill skriker  

Hon skriker typ så fort vi går ut ur rummet, sitter vi kvar ska hon upp & stå.
Nemi går inte heller själv ännu, men med allt annat som hon hittar & stöter på  
  Går super stadigt om vi bara håller i hennes ena hand!
Hon är väldigt nappberoende med, precis som sin syster var, storebror hade bara napp första veckorna.
Idag har jag fräschat upp mitt hår  
  Nya färger & liiiite nu frisyr!Nu hoppas jag bara på goda besked inom snar framtid så är livet på topp!
Nemis 4:e tand spricker nog igenom närsom, lite feber & gnälligt.....
Trevlig helg alla!
Hej!
Är lite dålig så har inte haft ork att sitta här, ny tråd??  ![]()
NhjärtaD - Nemi 101127 kl 10.09, 3684g, 50 cm
Jahopp  ![]()