December Bebis 2010 :)
Hej på er.... idag har jag varit på ullared med sambon och sonen...
Hej på er.... idag har jag varit på ullared med sambon och sonen...
ring till bm eller förlossningen och prata med dem va de tycker du ska göra.
Snart är det dags att börja jobba.. på måndag är det dags... då ska man ställa sig på volvo personvagnar och montera bilar igen... få se om man orkar och om jag når bilarna....
Jag la en tvdosa på magen och jag kunde se hur bebisen bökade runt i magen och dosan rörde sig...
Jag har köpt en brio sing och ska fixa en ståbräda till sonen
Vi köpte en begagnad. Och den var röd. Vad ska ni välja för färg. Jag håller på att sy ett överdrag i jeans, ska lägga in bild hur det blev.
Hej på er.... är det några sy intresserade här inne?
Hej på er. Är snart på väg till jobbet. Känns lite jobbigt att börja igen efter 4veckors ledigt.... Klockan är 5 på morgonen och jag har inte sovit bra... Först levde bebisen rövare i magen (det var mysigt) sen när man väl somna så vaknade man stup i kvarten... Hoppas alla har det bra. Kram från mig
Har nu jobbat första dagen ..... fick samandragnigar efter ca halva dagen ... var tvungen att vara låst på en arbetstation resten av dagen för att orka med ... jobbar på volvo pv och monterar bilar. fick även reda på att det var beordrad övertid på lördag.....
Nepp det är det inte. blev sjukskriven i v25 förra graviditeten på grund av samandragnigar... är nu i v25+6.. hoppas att man orkar jobba vill väldigt gärna jobba ett tag till