December Bebis 2010 :)
Jag har jobbat min andra dag..... trött i ryggen och i benen... men samandragnigarna som jag hade igår har minskat... och detta tror jag beror på att jag använder ett stödbälte idag
Jag har jobbat min andra dag..... trött i ryggen och i benen... men samandragnigarna som jag hade igår har minskat... och detta tror jag beror på att jag använder ett stödbälte idag
Jag har fått järntabletter... har gått från 138 till 118 på korttid....
Idag gick det bra att jobba. funderar på att jobba övertiden som är på lördag om jag mår bra på fredag.
Jag är i v27+1
Hej på er, jag hittade en bra barnvagnsblogg för er som letar vagn http://barnvagnsblogg.blogspot.com/2010/07/att-kopa-barnvagn-del-1-valja-modell.html
Hej på er. var tvungen att sjukskriva mig från jobbet idag.... fick samandragnigar... har haft svårt för att sova, så fort jag ska vända på mig så vaknar jag.
Jag har vilat en stund sen jag kom hem. så just nu känns det bra. jag hoppas oxå att jag får sova.
Jag hoppas på att få hp..... är lite sur på min chef....
Jag behöver skriva av mig lite är irriterad på min chef...
Jag jobbar på volvo pv och jobbar som montör på bana.. det betyder att jag går hela dagarna.. ca 2-3mil/dag. har börjat känna av sd och har varit hemma denna vecka men måste tillbaka och jobba i morgon.
Har begärt att få bli förflyttad till en annan arbetsuppgift, jag var och kollade den i måndags, och den är värre än att gå på banan... då ska jag sattsa bult som det heter .... det ända är att du måste fylla på backarna själv med bult som betyder att jag måste lyfta eller rulla tunga vagnar ifrån balansen till pallen och sen tillbaka... och jag som inte får lyfta tungt för bm då jag fick min son 6v förtidigt förra graviditeten...
och de säger att det är en lättare balans/arbetsuppgift
behövde spy galla över vad som jag har att vänta... vill chefen bråka riktigt mycket kan han säga att han erbjudit mig ett annant jobb men jag tackat nej och jag riskerar att inte få någon hp.... livet för gravid är inte lätt.......
Jag och sambon firade 10år tillsammans i mitten av augusti...
Nu har jag sytt en liggdel till Brio Sing

Hej på er. är det någon som har senadrag i vaderna?