Willes Mamma 08 skrev 2010-10-09 20:22:53 följande:
Hej tjejer!!!
Asså de känns som om min navel ska spricka när som helst,skit otäckt! Den e såååå himla skör där mitt piercingsmycke har suttit o sen själva naveln e ju inte ens kvar,bara en knopp som petar ut,haha! Hade inte så med William så jag blir så rädd nu......kan naveln spricka?? Måste börja smörja in magen......gjorde de i första grav jätte tidigt,men varit så himla slarvig nu!!
Tänkte även köpa mandelolja på apoteket o smörja in mig därnere med på kvällen! Sägs ju ska vara bra och förebygga sprickor m,m!
Har packat upp vagnen nu...wiiii! Men fick bara själva vagnen,hade beställt massa mer,så tänkte ah men vad e detta,men sen upptäcker jag att jag fått 2 paket o hämta ut...haha smart! hämtade bara ut de ena:-P
Så blir o hämta de innan jobb i morron!
Sen tänkte jag höra med er som fått beviljad HP.....hur lång tid tog de från de att ni skickade in papprerna till att ni fick godkänt på beslutet???
tänkte skicka in mina papper denna vecka som kommer och då e jag i v.32. Hur länge behöver man vänta på svar??
jag väntar fortafarande på svar å de är skickat den 28/9
men som säger att de har behandlingstid i ca 30 dagar! men de är ju vad de max får ta oftast så går de fortare, hellst vill de ju inte ha massa saker liggandes på kö och försöker få iväg de så fort som möjligt! jag hopas på svar nu i veckan för jag har sök så de skulle börja gälla fom på måndag den 11/10 så man vill ju som veta