Inlägg från: Sandragumman |Visa alla inlägg
  • Sandragumman

December Bebis 2010 :)

näää de var väl Ninnie81 som vattnet hade gått för......

lycka till jessica82:P

• Sandragumman

ja just de hur ¨går de för henne?!!!!
    jag skrev i GB men har inte fått svar så hon kanske ligger på SUS och har fått sig en liten??!!

• Sandragumman

min är oxå rörlig och tyvärr i säte....
    så vänder den sig inte snart blir de vändningsförsök i vecka 36-37

• Sandragumman

Men var de inte så att vattnet hade gått för ninnie81?! De var väl därför hon blev igångsatt efter några dagar!

• Sandragumman

Godmorgon! Jag tror på slemproppen när jag läser om flytningar! Men de behöver ju inte betyda nå som sagt eftersom den kan återbildas!

Moma: ring nu tycker jag! Och uppdatera oss i mängder! tänk om de är nå mer på G här! Å jag blir så avis på er på ett sätt!

Hos mig händer de inte ett skit, skulle snart kunna ifrågasätta om jag verkligen är gravid, bortsett från värken i bäkenet då! Hhahahah

• Sandragumman

Glömde säga att när jag väntade sonen och de satte igång för mig i V.37 så fattade ju inte jag att de hade satt igång! Men nu känner jag igen mig i de du säger!
    Jag hade mensvärk i mage och rygg "molande" samt kände mig bajsnödig och gick på toa flera gånger utan resultat, till slut kom det en "knärt" ( ursäkta intimet) och jag klockade på 4-5min då var de en kompis som trodde de var dags för mig! Jag skrattade ju bara åt henne eftersom de var 3 veckor kvar!
    Men ccchi fick jag! Han kom ca 10-12 timmar senare!

Ring nu även om inte till BM men till förlossningen

• Sandragumman

III är så nervös och nyfiken nu vad de är Mona!
    Var förövrigt på föräldraträff i onsdags och när vi pratade om allt så var de som att jag var tillbaka i förlossningsrummet! Så fränt och de bästa och fränaste som hänt mig! Vill tillbaka nu! Hahaha

• Sandragumman

Moma ska de ju stå inte Mona! Hahaha iphonen är oberäknelig ;)

• Sandragumman

Bra bra bättre att de de säkra före de osäkra!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)