December Bebis 2010 :)
näää de var väl Ninnie81 som vattnet hade gått för......
lycka till jessica82:P
näää de var väl Ninnie81 som vattnet hade gått för......
lycka till jessica82:P
ja just de hur ¨går de för henne?!!!!
jag skrev i GB men har inte fått svar så hon kanske ligger på SUS och har fått sig en liten??!!
min är oxå rörlig och tyvärr i säte....
så vänder den sig inte snart blir de vändningsförsök i vecka 36-37
Men var de inte så att vattnet hade gått för ninnie81?! De var väl därför hon blev igångsatt efter några dagar!
Grattis! jätte söt är han!
Godmorgon! Jag tror på slemproppen när jag läser om flytningar! Men de behöver ju inte betyda nå som sagt eftersom den kan återbildas!
Moma: ring nu tycker jag! Och uppdatera oss i mängder! tänk om de är nå mer på G här! Å jag blir så avis på er på ett sätt!
Hos mig händer de inte ett skit, skulle snart kunna ifrågasätta om jag verkligen är gravid, bortsett från värken i bäkenet då! Hhahahah
Glömde säga att när jag väntade sonen och de satte igång för mig i V.37 så fattade ju inte jag att de hade satt igång! Men nu känner jag igen mig i de du säger!
Jag hade mensvärk i mage och rygg "molande" samt kände mig bajsnödig och gick på toa flera gånger utan resultat, till slut kom det en "knärt" ( ursäkta intimet) och jag klockade på 4-5min då var de en kompis som trodde de var dags för mig! Jag skrattade ju bara åt henne eftersom de var 3 veckor kvar!
Men ccchi fick jag! Han kom ca 10-12 timmar senare!
Ring nu även om inte till BM men till förlossningen
III är så nervös och nyfiken nu vad de är Mona!
Var förövrigt på föräldraträff i onsdags och när vi pratade om allt så var de som att jag var tillbaka i förlossningsrummet! Så fränt och de bästa och fränaste som hänt mig! Vill tillbaka nu! Hahaha
Moma ska de ju stå inte Mona! Hahaha iphonen är oberäknelig ;)
Bra bra bättre att de de säkra före de osäkra!