December Bebis 2010 :)
Hur många urinprov har ni andra fått lämna? Tycker det känns konstigt att jag bara fått lämna ett på hela graviditeten...
Jag väntar mitt andra barn. Isabell är 1,5 år så det blir rätt tätt mellan mina döttrar. 
Stefanie: någon gång snart MÅSTE det ju vara vår tur. Bebisarna ska ju ut liksom! Min BM har aldrig kollat tappen innan heller (tack gode Gud, hon var inte direkt varsam) men vi båda var nyfikna :)
Mammasmurfen: kan inte ens ana hur segt det är för dig nu, hoppas hon kommer snart!
Willes mamma: vilken goding! :)
Uuuusch vad hemsk min foglossning är nu. Går runt med två paraplyn som kryckor. I natt fick jag hemorojder också, aj aj aj. Skönt att få det två veckor innan bf.
Positivt är dock att jag sovit två timmar nu! :)
Jag har inte lust att känna efter mängden, men tillräckligt för att det ska kännas haha.
Och jag som är dålig i magen.... Aj!
Jag och min sambo har börjat ha sex igen. Rätt osmidigt är det men bra annars. Idag borde vi egentligen färdknäppat på inrådan av barnmorskan men jag orkar inte ens tänka på sex. Är sååå trött. Dessutom vill jag inte riskera att starta nåt när jag är så trött. Ligger i sängen och ska sova nu. Men definitivt imorgon om jag orkar. En kompis tror det blir i vecka 38+0 och det är på fredag så vi får väl se om det blir nåt barn. Själv tänker jag inte så mycket på det faktiskt. Är så koncentrerad på att ha ont och vara trött så jag tänker inte på det, vilket är skönt. Är förbannat less på kroppen dock...
Emelle; hur gick det med parfymlukten?
Majorima: håller med emelle, du är otrolig!
I natt har jag SOVIT! förstår ni?! Somnade vid halv ett och har bara vaknat för att kissa. Har visserligen migrän och så nu men jag har sovit. Åh vad underbart!
Majorima: nä har inga egna eftersom vårdcentralen här är så dålig så klagar man på migrän får man en stor burk panodil 500mg utskriven och det hjälper ju... Inte. Mamma har dock massa trevliga grejer som jag tar av om det är illa. Men inte nu då såklart.
Nä ingen bil än. Vi får försäkringspengarna idag. Bilen blev inlöst och vi får exakta beloppet vi gav för den för ett pr sen och det är ju bra. Så i helgen ska vi kolla bilar! :)
Ja det var jättesköönt! :DJa jösses.. Jag hade en förstående läkare i alla fall och fick en medicin jag inte ens minns namnet på. Den hjälpte väl. Men har inget som lindrar helt och det är väl inte så ovanligt det heller i och för sig.
Ohh, vad trevligt! Hoppas ni får tag i något minst lika bra då! Om det var några år sedan men samma pengar så lär ni ju hitta något liknande iaf, priserna går ju ner fort. 
Nä tjejer, nu har jag bombat er tillräckligt. Ska hoppa ner i ett varmt bad nu. Så skönt för sin stackars ömma kropp att komma ner i ett varmt bad. Kommer nog använda mig av badandet när jag får värkar nån gång i framtiden. Skööönt!