December Bebis 2010 :)
Nu händer det grejer!!
Ska göra mej iordning för akuten nu...hoppas de hittar en lösning för oss!
hoppas man hinner njuta av sooooolen med!!
Nu händer det grejer!!
Ska göra mej iordning för akuten nu...hoppas de hittar en lösning för oss!
hoppas man hinner njuta av sooooolen med!!
Idag har ja gått in i v.14..jippie...har sagt de några gånger men nästa vecka så ska ja boka för ul...himla spännande.
angå.. vikten så har jag gått ner 1,5 kg sen inskrivningen. med första sonen gick ja upp 5-6 kg och andra ca 10 kg. hoppas ja stannar på 10 kg denna gång med. ![]()
jaha, på akuten blev jag inte klokare tyvärr...missade en pluggdag & soldag kan jag mer känna, för hon ringde upp min läkare & rådgjorde med honom & han skulle ringt mej i veckan ändå så....ja....
Men det viktigaste nu var att behandla tarmen, bebis mår mer dåligt av att den blöder än medecinen...
jag fick utökade doser, en till medecin....ingen titt på bebis...hon verkade vilja lägga in mej först, men min läkare tyckte det var onödigt...
nu ska jag hoppa i säng...jobb imorgon 7-16, första dagen på nästan 2 veckor!
Kul med huuuuus
Är med så sugen!! Hoppas de kommer fram med nått med ditt stackars huvud!!
Emelle; nej vad tråkigt...sånt kan man bli tokig på juh!!! Håller tummarna för er!!

. Har ju inte fått se knoddas över huvud taget än så det ska bli skönt att få veta att han mår bra, alternativt att han inte gör det. Jag vill veta i vilket fall. Vill dessutom få fastställ mer exakt vilken vecka vi befiner oss i. Att vi går in i vecka 14 på måndag är ju bara en gissning.
Aha ok! så ni ska inte göra 3D? Trodde jag
När jag väntade min son frågade bm om vi ville veta kön på RUL,men vi tackade nej.
Denna gången vill vi veta kön,men kommer säkert inte få de bara för att ,hehe!!
vilket datum skulle du göra NUPP??
Ja e grymt nervös inför de....min pappa kommer i helgen,vill så gärna tala om för honom att vi väntar syskon,MEN tänk på måndag om inte bebis lever! Gud så hemskt!!!
Idag har jag jobbat & det kändes kanon! Glad att jag är gravid & mår bra (förutom mina tarmar, men jag börjar vänja mej så jag räknar inte med det längre)
Men jag är såååååå kanon täppt i min näsa!!!! vaknade upp i måndags & så har det varit sen dess....
Kanonväder, älskar det!!!
Vad mumsar ni på kvällarna, jag är så sugen på nått men kan inte komma på vad....inte så mycket i godisväg....förslag på vad man kan mumsa med? snabbt, enkelt & gott!!! ![]()
Åhh vad jag längtar till frukost då jag får äta!!!! sill & ägg ska jag ha känner jag
hahaha
natti natti på er!!
10+0 idag =)
Är ändå inte helt säker, men ja, vi får se vad som händer om det finns något där inne i slutet av juni när vi ska kolla.
Har inte vägt mig sen inskrivningen förra tisdagen, och har levt i synd typ hela veckan :P Så i morse ställde jag mig på vågen efter frukosten, och har inte gått upp något än. Skönt!!
Idag väntar en ledig dag och sen jobb hela helgen.
Härlig dag
& mina tarmar mår lite bättre, så nu ser jag ljuset !!
Frukosten var så god
hade kunnat äta lite till men hann inte.
Så nu sitter jag & pluggar en stund innan jag ska till skolan. Hoppas på att bli färdig lite innan så jag kan njuta av solen lite
Sen ska jag hämta mina trollungar & njuta av ledighet!
kram på er alla!