December Bebis 2010 :)
Det positiva med kräkningarna är ju att man hinner använda alla kläderna iaf. Jag har så mycket så jag har inget emot att han sölar och kräver lite ombyten ;)
Det positiva med kräkningarna är ju att man hinner använda alla kläderna iaf. Jag har så mycket så jag har inget emot att han sölar och kräver lite ombyten ;)
Ja det ÄR jobbigt ibland
Idag har Anton bara sovit 20 min på fm och 20 på em trots att han varit jättetrött, Ikväll har han matvägrat allt utom bröstet och där fanns inte så mycket. Bara skrikit när man försökt ge honom gröt eller flaska (vilket han alltid får på kvällen), han somnade till slut utan mat så vi får se hur natten blir, blä!
Vi har lika varmt:)
Är det nån här som har erfarenhet av att flyga med bebisar? Vi ska åka till min syster i Skellefteå på fredag och jag börjar bli lite nervös, man vet ju inte hur han kommer reagera och ingen gillar skrikande bebisar som resesällskap 
Är ju bara 1 tim flyg till Sthlm och 1 tim till ske-å så det är ju ingen långflygning iaf, blir väl att mata under start och landning. Mamma är med och får hjälpa till att roa honom:).
Ang sovning så sover Anton 3-4 gånger på dagen- morgon, förmiddag och 1 eller 2 gånger på eftermiddan oftast 40-60 min åt gången. Har inte riktigt rutin på dagarna så tiderna varierar lite. Sover sen 19-20 till 6:)
Moma: Så skönt att du mår bättre:)
Toksnippa: Oj, 11 kg! Han är nog en gigant jämfört med dom flesta 5 månaders, tror Anton väger ca 8250g nu och han är född 1/12:)
Toksnippa: Anton ligger precis över medelkurvan:), vägde 3945 vid födsel. Vad vägde Mileon när han föddes?
Nu är jag på plats hos syster i Skellefteå, Anton brydde sig inte alls om att han var i ett flygplan. Han flirtade med flygvärdinnorna och tanterna på raden jämte;)
Nu börjar Anton känna av tänderna ordentligt, han har skrikit och desperat kört händerna i munnen stackarn. Hoppas det tittar upp nån tand snart så det lugnar sig