December Bebis 2010 :)
2barns: klarade han sova hela natten utan napp kanske han klarar sig utan igen? Du kan ju prova innan du ger honom den iaf:)
2barns: klarade han sova hela natten utan napp kanske han klarar sig utan igen? Du kan ju prova innan du ger honom den iaf:)
Vad gött med gratis tandvård, varför har du det? Är det inte bara till 20 år?
Sover han till 8.30 nonstop? Anton kan sova till 7-8 om han får komma över till min säng vid 5-6, då får han oftast välling men hade nog gått bra utan också för han äter inte så mycket:)
Mina kusiner har en häst i lagom storlek till Anton ;)

Jag skulle också vilja åka iväg så marcus får prova att rida lite, får kolla upp detta :)
Jag sade åt henne att ringa förlossningen.

Så det var väl extra obehagligt på så sätt. Fick lustgas tills krystvärkarna kom. Då tog de min nyfunna kompis! Jag fick lite panik då. Jag höll på att åla mig ur gynstolen vid varje värk. Men tack och lov gick leveransen fort. Var öppen 8 cm när vi kom in. Kommer inte ihåg exakt när nu men tror det var ca 12.30. 15.19 föddes V.Ja förlossningar kan verkligen va olika. Jag trodde det skulle va jobbigare och göra ondare under längre tid, det var inte riktigt riktigt ont förrän jag var helt öppen. Och jag trodde det skulle ta minst 12 timmar, inte 8. Trodde också han skulle ligga kvar i magen 2 veckor till och trodde inte han skulle nästan 4 kg.
Ingenting var som jag trodde helt enkelt ;)
Var längesen jag fortfarande satt uppe och tittade på tv 23.30, men jag är ju barnledig och råkade sova till 9.30 i morse vilket nu för tiden är väldigt länge för mig :).
Åh vad kul med en ny bil, helt ny bil dessutom :). Jag har också en V70, älskar den!
2barns: jag har precis samma mage som dig:).
Jag är väldigt dålig på att hålla dieter och måste få äta mig mätt, testade lchf ett tag men blev så himla sockersugen så jag gav upp, har inte mycket disciplin:(. Som tur är har jag inte heller lätt för att gå upp i vikt så jag äter lite vad jag vill och ska satsa på att röra på mig istället. Får se hur det blir, har sagt så mååånga gånger ;)
Nej jag är inte sockerberoende på nåt sätt, har bara svårt att stå emot suget:). Äter knappt nåt godis och läsk dricker jag nästan aldrig. Men en kaka eller bulle om dagen blir det
Nya vagnen 

2barns: ge honom bara lite vätska åt gången, typ en tesked, så kroppen kan behålla det. Han är nog bättre till imorn, magsjuka brukar ju inte hålla i sig så länge som tur är:)
Fick vagnen igår så jag har bara varit ute med den en gång, men lättare är den och skönt med svängbara hjul. Men den "gnäller" från bakhjulen rätt högt, ska se om jag kan lösa det annars går jag till affären så dom får fixa det för det kan ju inte va meningen att den ska låta så.
Snygg är den!
Anton får välling innan han somnar och ibland på morgonen vid 5-6. Senaste dagarna har han bara druckit hälften på kvällen och resten på morgonen, 1dl åt gången alltså, så jag kan nästan skippa vällingen helt känns det som men då kanske han inte vill sova till 7-8 längre:).
Många som är tidiga med att gå här känns det som, Anton har inte balansen till att stå själv än. Han blir 11 månader om en vecka :)

Sushi är ju jättegott! Men jag tycker det mesta är gott;)