Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2011-05-24 08:22:39 följande:
    Elliot går runt i sin gåstol, stannar upp, lägger en brakare, börjar skratta och går vidare haha.
    Gud va gulligt! Charmig kille ;)
    Anton 101201
  • Mama Jessie

Manduca här med, har inte använt den så många gånger men har funkat bra, har inte provat nån annan så har inget att jämföra med

Anton 101201
  • Mama Jessie

Anton sover också oftast 45 minuterspass på dagen, ibland kan man få honom att somna om allt från 5 minuter till 45 min till:)

• Mama Jessie

Cissi: Anton vägde 3945 och va 52 cm och vid 5månaderskollen 8225g 66cm så det är en nätt liten tjej du har:)

• Mama Jessie

Angelique: i vilken vecka föddes han?
    Han har växt på bra, 20 cm, Anton hade bara växt 14cm på 5 månader:)

• Mama Jessie

Antons vikt ligger en kurva över längdkurvan, kanske blir en rund liten man ;)

Anton 101201
  • Mama Jessie

Det är för jäkla jobbigt att inte kunna sova!

Vad kul med Ullared! Var där förra veckan men vill redan dit igen :)

• Mama Jessie

Moma: Visst fanns det massor att handla:). Åh vad det kliar i mina shoppingfingrar, inte bra att bo mindre än en timme från Ullared..

• Mama Jessie
    Momalicious skrev 2011-05-27 18:02:29 följande:
    Persikans: åh vad kul det var! Köpte massa fint! T.ex. Hade dom en sån sjukt smart skål med lock och en sked som satt fast i locket. Perfekt att ta med till Elliots mat! :)

Spenderade nästan fyra tusen, men allt jag köpte var faktiskt nödvändigt (ok, nästan allt haha) så jag är nöjd. Får ta kläder där nästa gång, i juni eller så. Här ifrån är det ju typ 2,5 timme. Härligt att vara nära, men farligt! ;)
    Jag missade den där praktiska skålen, en anledningen att åka dit snart igen kanske;)
    Jag gjorde av med nästan 3000 där förra veckan och jag köpte inget onödigt heller, jag hade en plan för varje pryl jag la i vagnen ;).
    Anton 101201
  • Mama Jessie
    toksnippa skrev 2011-05-27 21:32:49 följande:
    skönt! ja, det är verkligen svårt o sia hur mycket folk det kommer vara. Maj månad brukar vara lugnet före stormen sägs det!
    3/4 gånger som jag har varit där sen i höstas, har det varit lugnt med folk, en gång var det mer knökat men då åkte vi också dit en fredag eftermiddag så undviker man helger och typ hela juli månad så ska man nog slippa trängas :)
    Anton 101201
Svar på tråden December Bebis 2010 :)