MalakiW skrev 2010-04-27 17:45:54 följande:
Majmamma: Du ska se att allt går bra! Försök att unna dig att vara glad idag så kan vi börja nojja oss i morgon igen :). Men jag lovar att den där vätskan kommer att vara borta om två veckor.. Mina knutor kan man inte ta bort under graviditeten - man får bara hoppas att de inte växer för mycket så att de "krockar" med barnet..
Grattis till fint VUL. Lite läskigt för dig med knutorna, det förstår jag, men ska dom ha lite mer koll och så el?
Du ska se att allt går bra!
ÄlskarNova skrev 2010-04-27 19:10:25 följande:
Har samma problem nu..tycker det syns att man är svullen och vill helst välja en tjock tröja som täcker-men det är ju varmt nu på dagarna! Svettas ju ihjäl!   Får nog köpa på mig lösa t-shirts-jag som alltid har tajta såna-de på jobbet kommer väl undra snart! *hoppas jag kan dölja tills v.11+0 då jag ska på nästa VUL. (20dgr kvar) Efter den dagen om allt är som det ska tycker jag att vi kan berätta "för alla"!  Grattis förresten! 
Ja du, här är en till som svullanr. Iallafall om kvällarna. HAr vunnit två mammajeans på Tredaera. Köpt två gravid jeanstights från HM (hann göra det innan MA:t sist) och nu ett par snygga POP mammajeans så nu ligger dom i lådan och så FORT jag sett ett litet hjärta så ska jag leva som en gravid  

Tänker inte ta på mig dom innan om nu min kropp lurar mig igen som sist... 

Tills dess lever jag i mina älskade leggins  

linasmama skrev 2010-04-27 17:53:01 följande:
Skönt att läsa att man inte är ensam om att må dåligt.. Jag är så less på att må illa men jag jobbar på som vanligt för att ingen på jobbet ska få veta något än.. Man vet ju att det kommer bli något bra i slutändan så jag orkar stå ut.. är i v 8+1 idag.. tiden springer i väg. Men har börjat få svårt att dölja det för magen är så stor. vet inte hur jag ska klara det i ca 3 veckor till.. Min sambo är underbar <3 Vi förlovade oss igår.. Livet blir inte bättre än så här 
Grattis till förlovning och fantastisk kille.
Visst är det härligt med sådana. JAg har en jag med...Har varit så söt idag...
Fixat frukost, luch och nu står han i köket med förklädet och fixar sen middag åt oss nu när barnen somnat. LOVE HIM!! Skämmer verkligen bort mig nu när vi har en liten loppa som måste växa fint i magen på mig!!