December Bebis 2010 :)
Är du säker? Borde du ju nästan vara längre gången väl??
Nån mer som är såå sjukt slö/trött??
Jag orkar verkligen inte göra ett skit nu. Är nog ganska noga annars med att hålla iodning osv men nu, jag skiter i det. Orkar inte. Min stackare till sambo har fått dragit ett TUGNT lass de senaste veckorna och har inte klagat men nu börjar jag nästan få dåligt samvete. Det tar i mot så fruktansvärt. BVara att damsugen 1 våning känns osm ett omöjligt uppdrag...för att inte tala om tvätt och matlagning. Fyyyy!!  ![]()
Hej!!
SKÖNT att höra att man inte är ensam om att vara en slö jävel nu för tiden!  

Verkar ju vara smittsamt härinne  
  Tacka vet jag min snälla man, utan honom hade barnen varken fått mat, rena kläder eller fått vätta isg de senaste veckorna ... 

Idag har jag varit på jobbet efter en vecka hemma. Mådde SKIT rent ut sagt innan fm fiakt. Behöver äta en rejäl frukost innan jag går i väg nu märker jag. Sen lättade illamåendet och sambon och minsta och jag hann med en lunch på stan innan de två stora kom hem och sen tog vi en powernap tillsammans med minsta på soffan när vi kom hem *mys*
Nu är J och skriver (och gör förhoppningsvis en riktigt bra deal) nytt fotbollskontrakt och jag ska faktiskt, kors i taket, ta tag i lite tvätt/städ härhemma medans jag inte har halsen full av spyor!!
I morgon går jag in i vecka 9, tredje månaden. KUL!!
Läste igår att en bloggerska jag följer också är gravid. Så kul att antagligen få massa snygga klädtips osv. Nice!!
Vecka 9 idag!!! Wihooo!
Går ju ganska fort ju!!
Postafen funkar el så har jag en bra dag. Solen skiner och vi ska på fotbollsträning!!
Ha en bra kväll  ![]()
Godmorgon!!!
GUD vad ni har skrivit!! Härliga tråden  

Majmamma- Fiiin bebis! Så skönt att vätskan var borta, nu kan du bara njuuuta!!
Tycker att de flesta kommit så långt!! Jag har alltid haft sena BF datum typ efter den 20:e så jag hamnar alltid sist i sånna här trådar  

Längtar tills man är förbi de första 12 veckorna, sen brukar tiden gå så fort tycker jag!!
Ser att det är fler som mår illa. Jag hade ju en bra dag igår då jag tog postafen på morgonen. Ska göra dte idag med, men min mage alltså...Fyyyy!
Mina tarmar kan knappt arbeta över huvudtaget. På kvällarna har jag såååå ont!!
Kan det hålla i sig hela graviditeten el brukar det med släppa efter ett tag? HAr inte haft så under tidigare gravidieter...
Nu är det väl dags att skaffa en magbildstråd va??
Så många som gått över vecka 10 nu!! Så vi kan jämföra lite och minnas hur vi såg ut sen när vi är i sluttampen  

Majmamman- Du kan väl göra en ny tråd och länka till i TS....??