December Bebis 2010 :)

Har hittat en lägenhet dit vi ska flytta som är väldigt intressant (3:a mitt i smeten för 4400!). Aber är att den är på 3:e våningen utan hiss.

Härligt med en sista-minuten toksnippa!
Se där! Det går alltså att bo högt med barn!
Ja, det är ju inte optimalt och det kommer inte vara för alltid. Tills jag blivit klart med studier, skaffat mig tillsvidare och sen blir det hus på landet. Jag tycker om staden OCH landet. Men vill helst bo på landet när jag blir stor. He, he... Men iaf så går det ju hyfsat med barnvagnsförråd alt superlätt vagn. Lilla kan ju sitta i vagn snart. Å andra siadn blir ju HON tyngre. Så ska man bära henne i bärsele och sen ner i vagn. Och alla grejer. Har ju en dyr åkpåse som jag inte gärna lämnar obevakad (ja, jag kan ju sälja den) och om man handlar en massa (fniss)... oj, oj... Det blir tungt. Hm... har ju inte fått lägenheten än.
Syskon... Jag brukar morra åt maken min när han för det på tal. Jag vill vänta länge, men jag är ju inte purung heller.
Då har vi blivit med lägenhet.
Spontanshoppade en trea med renoveringsbehov (milt uttryck) på en trapp upp så det blev inte den på tredje våningen. Det tackar nog min rygg för. Så nu blir det att ta på sig snickarbyxorna för min karl är inte så händig av sig (läs: lat). 

Ska bara ehm... röja lite först. Hur går det med renoveringen själva? Och hur gick det med vaccineringen? Här hemma har vi en liten som TESTAR RÖSTEN!
Så vi flyttar nog grejerna senare och bor hos mina föräldrar över sommaren. De är i stugan och vi har gångavstånd till renoveringsobjektet. Så när du ligger på playan och svettas så står väl jag och målar tak och svettas. 

Jag vet att mjölkstockning kan ge feber. Men tvärtom? Mitt högerbröst och jag har inte samma uppfattning och vad normal mjölkproduktion är. Aj.
Här har vi en som sover bra på natten men strular fortfarande vid bröstet då och då. Hon har sina idéer. Morr...
Förkyld fortfarande. 39 grader i natt. Blä. Mannen min tvingade mig till en akuttid hos läkaren. Jag är den som inte går till läkaren annars. "Det går över" är min paroll.