December Bebis 2010 :)
Åh... hur nattar ni era små? Idag slutade det med gå runt och nynna. Hon har inte skrikit och gråtit förut så det känns jobbigt. Och jag vill inte vänja henne vid att alltid bli omkringburen heller...
Åh... hur nattar ni era små? Idag slutade det med gå runt och nynna. Hon har inte skrikit och gråtit förut så det känns jobbigt. Och jag vill inte vänja henne vid att alltid bli omkringburen heller...
och nu vaknade hon igen... åååååååååååååååååå
Nej, det är klart hon behöver närhet. Men tidigare har det bara varit lägga i sängen. Kan ju hoppas det är en period hon är i och jo hon var övertrött idag. Vill gärna vara med och titta jämt. Har inga större problem att somna dagtid. Nu när hon vaknade sög hon frenetiskt på händerna. Funderar på om tänder är på g...

nu har ni plats med mer barn Han ska det vara. ;)
Vi är inne på storlek 62 nu. Vanja måste ha långa ben för det räcker inte riktigt till där eller också får man vika upp ärmarna. Tycker de är snåla i storlekerna också på Lindex och Kapp Ahl och endel från HM också. Köpte en pyjamas som jag tyckt varit så fin med trädgrenar på (New Born) på KappAhl i 62/68. Den var bra i benen men fick vika upp muddarna på ärmarna. Så svårt att klä på lagom mycket kläder nu när man ska åka bil och sen ut och sen in i någon affär... Jisses. Börjar fundera på vad man ska köpa för sommarkläder...