December Bebis 2010 :)
Lycko spark (Säg inte tack)
Tänkte ha lite räk kväll imorgon ![]()
Vad brukar ni har mer än räkor? ![]()
ÄR man fullgången vecka 37+0 så när jag ska på Tillväxtultraljud v 37+6 så kan dom ta ut min kille alltså utan att jag ska känna dom aknske inte förstår mig som dom troligtviss gör
hoppas jag iaf ..
Det är om 19 dagar ![]()
Älskarnova:
Härligt gumman med ett bra sammtal med barnmorskan idag
och skönt att du får Tul men så sent tycker jag..
Du borde få då jag har likom för att ta ut innan om det skulle behövas.
Och skönt att det bara är 3 månader efter föddeseln så du slipper sprutorna sen gumman.
Men skulle dom ge dig Igångsättning eller vill du ha snitt igen ?
Men ja fullgången är vecka 37+0
Och jag har alltid tider hos bm och läkaren och haft det med ul och rul och nu Tul med +6
Så jag har tiden som är perfekt 37+6 det är på en tisdag så på onsdag nästa dag e jag vecka 38 så dom kommer troligtviss ge mig tid direkt efter mitt Tul om inte samma dag här med som dom ville göra sist.
Eller som jag tycker är bättre är att få åka hem och njuta en sista dag hemma och sen v 38 åka in och göra det man vill göra med mig
Så det är bara 19 dagar kvar FY fan vad jag längtar ...
Få se vad det blir för läkare denna gången då jag sist fick MA i vecka 8+ och en tysk läkare undersökte mig han var så SNÄLL och förklarade massor
Jag hoppas jag får honom denna gången med.
(älskar alla över läkaren) så dom tar mig med respekt.
Idag ja jag lider av förvärkar det är banne mig förvärkar jag har fått
kan intevara något annat nu.
Om allt stämmer med mensen e jag i vecka 35+1 idag vecka 36 men,men
Jag har haft detta nu i 3-4 dagar med molvärk och ryggsmärta och magen blir så hård att jag inte kan stå upp e tvungen att sätta mig ner och andas.
Nu var jag tvungen att ta panodil för det skulle bli lugnare.
Men så fort jag reser mig upp från soffan kommer detta igen.
Nu har vi städat hela huset och vi har tagit in köksbordet till vardagsrummet ja det är så vi i danmark gör haha
Så nu e köket större plats att röra sig på
Så vi har sen plats till en stor julgran här inne med i vardagsrummet
Tvättat golv och damsugit.
Så förvärkar och foglossning Underbart (Not)
känns inte alls som förvärkarna.....men vågar inte säga nått till sambon för han blir så nervös om det skulle vara falskt alarm vilket det säkert är!!