December Bebis 2010 :)
Någon som funderat eller kanske redan köpt hem hallonbladste?
(Går in i v.35 på onsdag)
idag har jag hämtat spjälsängen och babyskyddet!
okidoki...då börjar jag lite smått till nästa helg kanske. Får se hur kroppen reagerar (om den gör det alls..) 
För min del gör det inget om han kommer lite tidigare men det är ju dumt att påskynda en alltför tidig förlossning-vecka 37 kan ju vara okej. Inte innan dess om man fick välja.  
och jag väntar också på FK...vill ju veta vad min SGI hamnar på så jag kan planera föräldraledigheten+ att jag vill veta när det sker en utbetalning av havandeskapspenningen. (Gick ju hem den 6okt) 

jo, jag har ringt dom..i torsdags sa de att SGI-utredningen skulle starta och ta ca.2arbetsdagar så jag ringde idag igen... då sa tjejen att en handläggare skulle kontakta mig antingen imorgon eller onsdag. Såå segt detta är! 
Tur att jag fick lön denna månad med, annars hade det varit surt att vänta på pengarna.  
Idag är det exakt 6veckor (42dgr) kvar till min BF-dag! Känns ganska överkomligt tycker jag. 
Och nu på torsdag är det dags för ännu ett TUL-ska bli spännande att se hur mkt han växt! (sist:2575g)
Visst är det väl 200-250g i veckan de lägger på sig nu? Isf skulle det innebära att han väger ca.3kg nu  

hihi..igår kväll när jag låg på sidan bökade lillen runt ordentligt! Kände SÅ tydligt fötterna och sambon tycker nästan det är läskigt när det är så "nära" inpå. Säger att det ser ut som en alien-film.  
  Haha! Fast det är klart vi tycker det är mysigt med..känner ju att det inte är så länge kvar tills vi får hålla honom i famnen istället. Mkt bättre! 
Idag gick jag in i vecka 35 och imorgon är det dags för ännu ett TUL-vad kul! Funderar på att börja dricka mitt hallonbladste på fredag..luktar väldigt gott iaf! 

och jag var nere på affären nyss och köpte bla en burkcola och en anton berg-marsipanbröd. Mums! 
Har också varit sugen på att baka..men vet inte vad jag ska göra. Dessutom måste det isf göras lite plats i frysen för den är knökafull! Och då blev det genast mkt jobbigare ju...