December Bebis 2010 :)
Malin o Henke: Håller tummar och tår för dig att du får se ett pickande hjärta på tisdag! Stor kram! 
ps. jag blödde många ggr när jag väntade Nova men det gick fint ändå. ds.

Malin o Henke: Håller tummar och tår för dig att du får se ett pickande hjärta på tisdag! Stor kram! 
ps. jag blödde många ggr när jag väntade Nova men det gick fint ändå. ds.

Är i v.11+0 då. Men har funderingar på att ringa ett privat gyn i en närliggande stad och boka in ett VUL i typ v.7+ nånting, alltså nästa vecka. Då måste ju hjärtat börjat slå? Om det står på deras hemsida att de har landstingspriser, innebär det då 300kr?
  Är i v.11+0 då. Men har funderingar på att ringa ett privat gyn i en närliggande stad och boka in ett VUL i typ v.7+ nånting, alltså nästa vecka. Då måste ju hjärtat börjat slå? Om det står på deras hemsida att de har landstingspriser, innebär det då 300kr?

Önskar man också har sån tur...får se om 5veckor då VUL är.
  Önskar man också har sån tur...får se om 5veckor då VUL är.

Anna1012: det är kanske för att urinen var så utspädd att den inte reagerade speciellt mkt?

Go kväll alla! O grattis nyplussare!   

Jag har ngt jag upptäckte för ngn timme sen när jag stod i duschen..mitt vänstra bröst är något större än det högra. Har svullnat upp lite sen jag blev gravid-det har jag ju märkt. Men just att det ena är större än det andra och är "knöligare" är det det som gör mig orolig! Eller är det så för er andra med? känns det knöligt-mer än när ni är icke-gravida?

majmamman08: tack för svaret!   ska iaf nämna det för min mvc-sköterska nästa gång tror jag.
  ska iaf nämna det för min mvc-sköterska nästa gång tror jag. 
Förresten: Idag är det bara 3dgr kvar till VUL!  

Nää så tråkigt Timjah och Jenny10!   KRAMAR
  KRAMAR