3 barns mamma84 skrev 2010-06-18 22:17:42 följande:
Självklart tänker jag inte ignorera detta inlägg då jag själv vet vadå jag är fortfarande gravid med tredje barnet och gått genom 2 graviditeter innan  

tror det iaf om det inte är en dröm jag haft i 5år och snart 2år med sonen ..
Jag och sambon pratade med barnmorskan (jormore) ja ja det är tul och jag vet vad Vul är och Ul är och Rul och Tul är jag är inte en förstföderska och MÅNGA förstföderskor vet detta oxå vad edt är som skilljer.
Men nu är det så att du tror att du har rätt men sorry alla kan inte ha det rätt alltid.
Hur vet du att jag inte trivs här ?? skulle vilja veta verkligen.
Varför skulle jag inte ?
Jag har hus man barn gravid jobb och allt jag vill ha.
Jag har råkat bott här i 10 månader så oj ??!! tiden går fort va  

Alla sorry men jag lämnar inte tråden då jag har hängt med länge bland er men jag tänker inte vara till folk jag inte bryr mig om!
Så Linn jag lägger ner jag tänker inte änns vara få dina inlägg och ignonerar dina innlägg nu och går vidare med mina vänner.
Jag har inte lust att bråka, men man utför ju RUL just i dessa veckor för att alla barn är lika stora och man därför ska kunna fastställa BF så korrekt som möjligt.
Det sa en förlossningsläkare till mig för ett par dagar sen när jag gjorde VUL och de sa det även i "In the Womb" (en dokumentär) samt att det står i information om man läser om RUL.
Danmark kanske inte har samma riktlinjer men det är så det går till i iaf Sverige och Storbritannien.  
Som sagt, jag har inte lust att bråka, men det är fakta och det kan du googla fram.