December Bebis 2010 :)
Jisses vad bebis varit livad idag! Har känt pyret från och till mest hela dagen. Det är väl ingen fara att det rör sig för mycket va? 
 Eller jag kanske har gaser, haha.
Jisses vad bebis varit livad idag! Har känt pyret från och till mest hela dagen. Det är väl ingen fara att det rör sig för mycket va? 
 Eller jag kanske har gaser, haha.
Usch, idag vaknade jag av ont i magen. Det var en skarp smärta som satt strax under revbenen och som strålade bakåt bröstrygg/skuldror. Gissningsvis gallblåsan med dess gallgångar som sade ifrån. Det är dock lite konstigt eftersom det brukar komma efter att man ätit.. Kan ju iof vara något annat. Det satt i i ungefär 1 timma, inte så skönt. 
10 med flicka och 17 med pojke. Kanske har en av varje? 
                    Fy fan, vilken jävla dag. Ursäkta svordomarna. Men idag har inte varit bra på något sätt..
Vaknade av att huvudet bultade av bara den, jaha tänkte jag. Tjoho, migrän och inget kan man ta för att lindra/stoppa/bota. Så det var bara att bita i det sura äpplet. Dock är detta det värsta migränanfall jag varit med om. Spydde tre gånger för att jag trodde att jag kunde äta. Och jag har inte spytt en enda gång på grund av graviditeten. Hur står ni ut som spydde varje dag flera gånger i början? Fast ni kanske inte hade migrän samtidigt, jag vill hävda att kombinationen är helt UNDERBAR.
Nu börjar jag känna mig OK. Men mat blir det inte idag..
Och jag och min karl funderar på Minna, Emilia, Tim.. Där tog det slut.. Vi har sagt att det nog märks när den kommer ut, haha.
RUL OM EN VECKA 
Vecka 19 idag. Tiden springer iväg