December Bebis 2010 :)
Min kära man är på Metaltown hela helgen så jag har varit duktig idag och kört lite hemmafrurace med tvätt, disk, städ osv. Ska snart hoppa i säng men ska först se ett avsnitt av unga mödrar och slappa lite. 

Min kära man är på Metaltown hela helgen så jag har varit duktig idag och kört lite hemmafrurace med tvätt, disk, städ osv. Ska snart hoppa i säng men ska först se ett avsnitt av unga mödrar och slappa lite. 

Jag kan inte alls hålla på "som förr" får då blir jag jätteöm. Kanske inte är så konstigt..Idag går jag in i vecka 13! Herreguuuuuuuud vad tiden går fort! Hur sjutton ska man hinna med att förbereda sig mentalt på att få barn när det går så här fort! Galet!  

Tog ingen magbild förra veckan så förhoppningsvis kan jag kanske se en större skillnad på 10+0 bilden och 12+0.  
Nu ska jag göra mig iordning och gå och handla lite. Min mamma kommer hit och grillar i e.m vilket blir väldigt trevligt. Tycker det är så tråkigt att vara ensam en längre tid ^^ 
Shit vilken söt sambo jag harr! Han är ju på festival nu och ringde förut och sa att han bara var tvuuuungeeeen att köpa lite bebiskläder. En body som (han var lite full så fattade inte riktigt) det var en ros på och stod "mother", lite ed hardy stuk och en tischa som det stod "heavy metal is my future". Haha. Det sistanämnda är väl kanske inte mitt förstaval av plagg men han får väl bestämma lite också. GIllar iaf sån musik, men en liten bebis på två månader i en sån tröja... Njaaa. Bodyn lät för söt dock.
Haft världens mysigaste kväll med min mamma. Hon kom och hälsade på eftersom jag tycker det är så tråkigt att var ensam.
Vi grillade och till köttet hade vi färskpotatis och världens godaste sallad jag gjorde. Åt 90 procent sallad och resten kött och potatis  
  Efter det tog vi en långpromenad runt i Ellös, gick ner till havet och satte oss. Sen gick vi hem och åt honungsmelon.
Låter nästan som en romantisk dejt HAHA.
Nu blir det sängen för lilla mig, städat hela lägenheten så den är fin som skam nu! 
Momalicious-
Vilken myskväll med mamsen... 
 Och gulligt av din sambo ju! Hihi!
Åååå ni som känner era små. Fatta vad avis jag är på er. Är ju i vecka 14 nu och har inte känt något än och räknar inte med det heller inom ett par veckor. men jag LÄNGTAR det kan jag lova!
Sexlusten är inte på topp här heller, men som många av er verkar tycka så är det ju toppen bara man sätter igång! Kvällarna är jag alldeles för trött och har mått dåligt på tills nyligen och faktiskt har jag inte prioriterat sex så mycket nu senaste tiden. Det kommer säkert att bli bättre med det också nu när man börjar slippa illamåendet och tröttheten som mest.. ![]()
Linn- Ja jeans ja...var flera veckor sen jag fick på mig mina vanliga...Mamabyxor is the shit!!  

Och bara för att säga min mening så håller jag med en del av er härinne...
Det behöver dock inte bli en otrevlig ton och man behöver inte stänga av någon (frysa ut) ur tråden bara för att man inte håller med. Ang. UL så har jag tänkt många tankar de sensate veckorna då en del skrivits men har hållt tyst då jag mistänkt att det bara skulle resultera i...vad det just gjorde!  

Kraaam till er girls! 
. Jag har bilder i galleriet på nuvarande barnrummet (långt bak tror jag) och den är jag/vi fortfarande nöjda med men nu ska vi ju flytta så det ska bli så himla kul att få göra ett nytt bebis/barnrum igen!!