December Bebis 2010 :)
Skrattar
Ja vi är super sexiga Flodhästar i december Mohahahaha
''Ingen kan stoppa oss när vi rullar oss fram''
 Är också peppad på att gå ner i vikt. Har pendlat som en jojo i två år nu. Men, det får vi ta tag i när bebisen kommit och vi börjat landa i den nya tillvaron 
Jag har inte vågat väga mig faktiskt  
  hatar att se vikten på vågen så jag tänker inte göra det förrän jag är nyfiken eller jag är hos BM.  
. Hennes mamma är säker på att jag kommer få tvillingar;), mtp att jag ska bo själv med barnet hoppas jag att hennes känsla är fel. Men är den rätt får vi väl göra det bästa av sitatutionen på nåt sätt:P35 % av graviditeten avklarad nu! :) På söndag har jag gjort 100 dagar. 
Om en halvtimme ska jag ringa och boka RUL. Vetisjutton hur långa telefonköer de har där med har förberett mig på det värsta haha.
Bara sovit några få timmar. Kunde inte somna igår för tankarna snurrade och kunde inte somna om efter sambon gått upp eftersom han lyckats slarva bort sina jobbbilnycklar. Hur kan lyckas med sånt är det ingen som vet, men det gör han. Efter en halvtimmes letande och morrande låg de i hans matkasse... Hur svårt kan det vara att hålla reda på en liten sak?  

Wih, 2 juli blir det RUL! Jag fattade inte att hon kunde se min journal (elektronisk) när jag ringde och bokade så hon bara "ja, jag ser att du hade din sista mens den 28 mars" och jag bara "hur ser du det?!" och hon bara "i journalen..." och jag bara "jaha! eeeeh...." skämdes lite ;) Förklarade att jag inte är smart när jag sovit för lite, men hon skrattade bara åt mig. Tur att det inte var en sån där dryg jävel. Dock hade jag ju ingen mens innan jag blev gravid, tog ut spiralen, hade äl och sen vart det plus.