December Bebis 2010 :)
Idag har det varit varmt
Nu ligger jag på soffan och dottern på soffan och sonen ja han leker som vanligt brum,brum bil
Men de mäter ju inte huvud-fot när foster är så små? Fast sen stod det faktiskt i den gravkalendern jag syftar på att det är huvud-rumpa mått. :) spelar ju ingen roll egentligen!
Wiiiiie, nu är jag i vecka 14! Min sambo sa idag "alltså, växer din mage typ varje dag eller?! du ser jättestor ut" hahaha. Väldigt gulligt sagt. Men känner mig större för varje dag. Mina bh:ar som jag köpte för mindre än en månad sen är förresten försmå nu. Skiiiiitkul verkligen!  

Grattis till oss! Min mage växer ocskå, men det ser ganska lustigt ut för den växer typ uppifrån. Svårt att förklara, men hela magen är liksom svullen. Ser ut som jag är betydligt längre gången, om man tittar noga. Men jag har så stora kläder på mig så det är ingen som kommenterat ännu och resten vet om så inga kommentarer har jag fått.. Tuttarna växer dom också, haha.. Fast mina växer nog inte lika fort som dina. Kan fortfarande ha bhn jag köpte för två veckor sedan, men det börjar bli trångt!Jag har faktiskt fått lyssna på bebisens hjärtljud idag! Fick en angelsound av en kompis för ett  tag sen, typ när jag var i vecka 11, men kunde inte hitta nåt. Idag hittade vi! Helt fantastiskt fint! Låg på 157-160  

Dock fattar jag inte folk som vill använda den hela tiden. Okej, om man blir jäkligt orolig vid minskade fosterrörelser eller så kanske det kan vara skönt att ha men jag vet inte. Vi lyssnade en kort stund medans vi spelade in ljuden och sen slutade vi. Sjukt coolt var det iaf :D