December Bebis 2010 :)
men har du sammtidigt ?
2 veckor? Min är 4 veckor o jag har inte börjat med dom än. Måste vara senare här än där.........
Testa o droppa bröstmjölk i näsan. Bästa medicinen sa BM till mig! =)
Jag fick en Chanel parfym av sambon som han hade köpt på Harrods när han var i London! =)
Nappen använder jag på natten eller om han vill tutta för mkt på mig. Är man ute o han är orolig i vagnen får han nappen då. Sambons lillfinger fungerar bra, inte mitt. =) Tummen har han inte hittat än, men pekfingret. hehe. Men inget han direkt suger på.
Hur mkt är vanligt att barn kräks? Min har inte kräkts så mkt förut o nu har det blivit mer o mer och igår o idag har det varit ordentliga spyer. Forsar ur honom. Rapar honom efter måltid o då kommer det kräks iaf. Får byta på honom o mig flera ggr om dagen! Stackars liten. Orolig blir man. Dom ska kräkas det överflödiga, men direkt efter så vill han äta mera......
Tänkte ge honom ersättning nu när jag lägger honom. Får se hur det blir imorgon.
Hade lite fredagsmys med sambon idag. Detta fixade han iordning medan jag låg inne i sovrummet med en plutt som inte kom till ro. Ont i magen. Han somnade korta stunder o vaknade igen o skrek. Flera gånger. Nappen hjälpte lite. Slutade med att jag ammade honom o nu sover han. Lilla plutt. Han kämpar så för o göra i blöjan. Och jag klappar magen. Han sov inte mycket inatt!

Loke har både grönt, brunt o gult bajs! =)
Tycker ockås pampers luktar. Trodde han hade bajsat men det var kisset som luktade. Gör det inte med libero. Men sambon föredrar pampers. Han tycker att libero läcker mer, men det tycker inte jag...... sen vill jag ha poängen på libero ;) Min plutt som är 7 veckor (snart 8) väger 4790 o är 56.5 cm lång. Men han kan fortfarande ha kläder i srl 56
så vi kör med str 2 på blöjorna.