delifi2 skrev 2011-03-26 21:54:47 följande:
ghaaaaaaaaaaaaa..............
BARN!!!!!!
jag lovar ju större dom är desto större problem.
Blev riktigt riktigt orolig idag när min äldsta dotter (20) inte hade varit hemma eller hört av sig idag.
Mina döttrar bor ju i min lägenhet och hennes syster (18) hade varit här och sen när hon kom hem så sa hon att Felicia inte varit hemme sen igår kväll och i nte svarade på mob heller, hon hade provat ringa 4 ggr.
Jag provar ringa och inget svar.
Kollar på fb (tyvärr inte så noga) men ser inget spec.
RInger henne igen men inget, under tiden chattar jag och hennes syter och jag frågar om F inte skulel nån stnas idag.
Nä hon hade inget sagt.
Letar upp hennes kompis som hon var ute med igår men hittar inte hennes nr, frågar E om hon vet vad kompisens pojkvän heter.
Jo då det vet hobn, letar på "birthday" och på hitta-
Hittar honom (rätt lätt) ringer och frågar om de vet något om F, nä de vet ingenting och hon hade inte sagt något igår om det.
Vid det här laget är jag nära tårarna, men kompisen skulle prova ringa till F för att se om hon svarar, under tiden ringer jag SUS, nä hon har inte kommit in där *pustar av lättnad* innan jag inser att om hon ite kommit in där så kanske nåt ÄNNU värre har hänt.
Ringer kompisen igen, nä F svarar inte.
Får ritkigt ont i magen nu.
En signal från min mob visar att F ringer, ringer upp fort som bara den, jodå hon lever och har hälsan, hon är på inflyttningsfest.
Det har hon tydligen sagt till mig för ett tag sen+ syster + kompisne hon var ute med igår.
Säger till henne att hon inte får skrämmas så där och hon säger "men mamma jag är 20 år" hahaha som om det skulel hjälpa, mitt mammahjärta är alltid mitt mammahjärta och det kommer inte spela nån roll om hon är 30 år. Kommer bli lika orolig då iaf.
En jobbig kväll som löste sig snabbt iaf sån tur var, men under den tiden jag inte visste vad som hade hänt var hemsk
Usch va läskigt. Sånt som inte får hända! Man ska alltid svara på mobilen! =)