Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Hoppas jag inte mår sämre nästa gång... Mådde illa och kräktes varje dag från v 6 till 20-21-22 nånting. Mår gärna bättre nästa gång ;)

• Momalicious

Apropå illamående så har jag både Idag och igår ett jäkla illamående. Sådär kul med bajsblöjor och grötkladdning då ;)

Usch jag blev så ledsen igår. Sambon skulle jobbat sin sista dag på torsdag och sen gått på semester men hans chef frågade om han kunde jobba fredag med. Tyckte faktiskt han kunde pratat med mig först.. Han sa det inte direkt heller utan han sa det när jag började prata om vad vi skulle hitta på på fredag.

• Momalicious

Jag ska ha mens om 2 veckor, precis haft äl så jag vet inte vad det beror på. Kanske nåt virus eller nåt.

• Momalicious

Yes, men jag är inte gravid :p även om jag skulle vara det är det väl mer eller mindre omöjligt att börja må illa typ 4 dagar efter äl :p

• Momalicious

Fast oavsett när min äl är så skyddar vi oss. Vill inte ha en bebis i magen än. Men jag vet när jag hade äl för jag känner av det väldigt tydligt.

• Momalicious

Persikans: ja det är så för mig med. Mår illa runt äl och runt mens och har typ pms mellan äl och mens :p kul man är ;)

• Momalicious

I vanliga fall äter Elliot en hel stor burk, lämnar kanske ett par skedar. Nu kämpar jag i honom en halv.

• Momalicious

Usch jag är deppig. Blir ofta det i samband med äl o mens märker jag. Hatar min kropp nåt fruktansvärt. Imorgon är förändringens dag, även om man tyvärr inte kan träna/äta bort lös hud, bristningar och häng röst. :p

Svar på tråden December Bebis 2010 :)