Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Och jag är ensambarn så jag har ju inget att jämföra med vad gäller syskon. Min sambo har tre bröder, den äldsta är 30 i år, enäggstvillingar på 29 år och min sambo på 23. Han är väldigt bra kompis med sina bröder, och har alltid varit, trots åldersskillnaden :)

• Momalicious

Och vi sa försöka lära Elliot att somna utan att vi har honom i famnen.

Usch vilken tandvärk jag har. Började i söndags men nu har det börjat sprida sig i ansiktet. Får se hur det ter sig imorgon, annars får jag åka till tandläkaren.

Nu har min sambo semester och börjar inte jobba förrän i september igen, :)

• Momalicious

Suzzy: jag skulle gissa att du är väldigt trött bara. Konstigt nog är man ju ofta det på nätterna ;)

• Momalicious

LINN: härligt att du mår så bra! Hoppas du får må bra hela graviditeten!

Mammasmurfen: åh vilken sötnos! Massa massa håår!

• Momalicious

Idag har jag varit hos tandläkaren. Min ena visdomstand trilskas.. Imorgon ska jag tillbaka och få penicillin och ska säga till tandläkaren att jag vill ha ut bägge två. Dom har bara trilskats i tre år nu och kommer aldrig riktigt upp då de växer snett (vilket jag såg idag på plåtarna). Så nu vill jag ha ut dom innan de börjar trycka på de andra tänderna.

• Momalicious

Det är inget att sörja över! :) min mamma fick fyra och drog alla, tror jag. Hur det ser ut på min pappas sida vet jag inte. Jag tror inte det kommer några i överkäken på mig, har ingen antydan till tänder där.

• Momalicious

Elliot somnade 19.30 och har inte vaknat nån gång än så länge! :) men i natt tar sambon natten, så jag får sova ut :) vi kommer köra varannan natt nu under semestern :)

Idag har jag beställt en kompaktkamera och ett objektiv till min systemkamera. Längtar såå tills de kommer :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)