December Bebis 2010 :)
MFJG: Vi bor oxå inne i stan - Sthlm. Hade våra funderingar att göra oss av med bilen då vi fick vår son. Pga att det kostar en hel del varje månad....men till slut så kom vi ändå fram till att ha den kvar, så skönt att bara kunna sticka iväg spontant. Samt storhandla och inte behöva passa tider, sen så tjänar man mycket tid oxå = tid är pengar =)
Majmamman: Jag gjorde väldigt många UL med sonen - det var INGEN som nämde att det skulle vara skadligt. Jag tycker du inte ska hålla på å tänka på det.
Jag skickade oxå in mitt moderskapsintyg till FK idag - har legat här hemma i nga veckor nu....
Stefanie: Stackare som har sådana sammandragningar - skickar en styrkekram!
Dessutom säger jag som dem andra - dem svängbara hjulen går att låsa. Personligen skulle jag ALDRIG köpa en vagn med fasta hjul. Gå till en barnvagnsbutik å låt han prova skillnaden!!!!!
Sandragumman: jag är väl ingen typisk person som "boar" men igår kväll då sambon var ute på och jag ar hemma o tyckte synd om mig själv så plockade jag ram sonens urväxta kläder, 2 kartonger. Renasde o gick igenom - ska lägga ut på Tradera det som jag inte vill fortsätta att spara nu när vi vet att det är en lillasyster som kommer.
Idag fortsatte jag med att knäskura golven här hemma.... har en måttligt stel rygg nu o ömma knän....
Linasmama: Men gumman låter inte alls bra, hoppas du börjar må bättre!!! Styrkekram till dig oxå.
Han tar aldrig på min mage spontant eller säger att jag är fin eller vacker. (Dock är jag ju inte det, så det är ändå bra att han inte ljuger...)
Frågar typ aldrig hur jag mår eller FRÅGAR om jag vill ha fotmassage eller ngt när man ligger i soffan om kvällarna....
Tur jag har en son som kommer o kramar o pussar magen o säger att han älskar sin lillasyster....dock får hon inte låna/ärva ngt av honom....säger han =)

de är bra att röka
HAHAHA (skoj)