December Bebis 2010 :)
Vi kommer att ha acta gracos babyskydd - toppen bra tycker jag. Hade tänkt köpa ett sådan till sonen men hade tur att få låna av en annan familj. Och nu har dem även erbjudit sig att låna ut den igen =)
Sonen kunde sitta i den tills han var 13 månader, han var/är liten.
Vet att ett ställe här i stan har erbjudandet att om man köper ett babyskydd där så får man tillbaka en viss summa (min ej hur mkt, men typ 1000
Har inte köpt ngt ännu, men har det mesta från sonen, bara lite mer "tjejiga" kläder - har börjat köpa lite.
Samt att jag vill köpa nga nya goa filtar, nya sängkläder.
Men tyvärr är inte ekonomin den bästa just nu - mkt går till att köpa nya grejor till nya lyan. Köpte gardiner till köket + vardagsrummet + gardinstänger för 2600:- i helgen!!! Pengarna rullar....
Ondar: Självklart ska du sätta upp sägen om du vill!!! Hejja dig =)
Kan av erfarenhet säga att man inte ska vänta med allt till slutet - man kan ju få för tidigt!!!!
Moma: Jag ser såååå mkt av mig i dig från min första graviditet - jag var som ett levande uppslagsverk vad det gällde ALLT i graviditeten, min sambo sa tom att jag hade mer kunskap än min BM. Ställde nämligen lite frågor till henne som jag redan visste bara för att kolla henne - har varit ett mkt kontrollfreak av mig.
Dock har jag blivit bättre där sen sonen föddes för så var det svårt att ha kontroll på allt - för det var han som bestämde o det var tack vare honom jag var mammaledig. Det ha jag nu tagit med mig =)
Nu hinner man inte med samt ha släppt på att måsta kunna allt o ha kontroll på allt...så denna graviditet så bara är jag "go with the flow" och jag MÅR bra av det, vilket jag inte skulle ha gjort för 3 år sedan!!!!