December Bebis 2010 :)
Kan tipsa om man har problem med magen, att köpa Niferex i droppform. Det har jag gjort och har tagit ungefär halv dos. Det har räckt för att ha fina värden och samtidigt hålla magen normal
Kan tipsa om man har problem med magen, att köpa Niferex i droppform. Det har jag gjort och har tagit ungefär halv dos. Det har räckt för att ha fina värden och samtidigt hålla magen normal
Hade jag lite fetare konto skulle jag köpa en bärjacka. Den kan man ha som gravid, att bära barn i sjal under och även ha som vanlig fin jacka! Ska önska i julklapp
Oj, redan bebisar på g! Lycka till blivande mödrar
Det är ju inte nya rek från livsmedelsverket utan ett resultat av en väldgt omfattande studie som visat att en liten mängd alkohol i veckan gör barn generellt lugnare i temperament och mindre representerade bland barn med koncentrationssvårigheter och hyperaktivitet och olika bokstavskombinationer. För mycket alkohol ökar ju som bekant risken för detsamma. Själv har jag i bägge mina grav smakat lite vin vid festliga tillfällen mot slutet. Kommer nog smutta på lite god glögg!
Momo
Lycka till, skönt att du har med dig sambon.
Angående vintern, det räcker tydligen inte med 100 år utan de säger att det ska bli kallaste vintern på 1000 år! Upplyftande tanke
jessica 82
jag misstänker också att jag läcker lite fostervatten, gjorde det i min förra graviditet, dock började det senare än nu. Tog upp det när jag var inne på spec mvc av annan anledning och då trodde de också att det var urin. Jag sa att det inte luktar kiss osv, fick på mig en binda. Trots att jag låg ner så kom det så att de kunde konstatera att det faktiskt var fostervatten. Den här grav nämnde jag det för min förra bm (har bytt för ett litet tag sedan) och hon avfärdade det och var ganska nonchalant. Tycker att det är lite olika olika dagar, men lite varje dag. Klarar mig inte utan skydd! Men jag går på det de sa förra gången på spec mvc, att det var så lite och ingen fara. Har inte nämnt det för min nuvarande bm, vill inte känna mig dum igen. Tror vad jag tror. Prova nämn det för din bm vet ja och se vad hon säger!
Ang magen så tror jag att min sjönk i typ v 38 förra grav.