MFJG skrev 2010-09-12 10:28:39 följande:
Min son är 20 månader nu. Så ni var snabbare på det ;) Hör till att mina foglossningar började släppa i januari i år. Alltså ett år efter förlossningen. Kanske därför min kropp inte alls funkar nu :P
Vi hoppar syskonvagn, finns inte plats varken i lägenheten eller i källaren och vi har ingen hiss. Jag kommer ALDRIG orka konka upp en syskonvagn för alla trappor..
ÄlskarNova skrev 2010-09-12 08:54:00 följande:
MFJG: Vi velar också på namnet..min sambo vill Arvid och jag vill Elliot. Vi har iaf bestämt att vi inte ger namnet förrens vi träffat honom live. Får se vad han ser ut som då.
Jag har shoppat rätt mkt nu och det som fattas är skötbord och babyskydd. Och sen blöjor och apoteksvaror bara. Så jag känner mig rätt lugn..
Vagnen och spjälsängen är beställda och kan hämtas nästa månad om vi vill.Så kul!
En bärsjal fyndade jag ny på tradera: en Looma Ringo för 200kr! Har aldrig haft sjal men hoppas det ska gå bra och att vi trivs med det. En bärsele får jag så ont i ryggen av. Men sambon vill gärna ha en iaf för han tycker sjalen ser fånig ut.
Jag vill ha en Tricot slen sjal. Så jag spanar på Tradera och Blocket. =) Vi köpte ett babyskydd billigt av en kompis kusin. I super skick.
Oj, vad tufft med att foglossningen satt kvar så länge

Jag har klarat mig utan såna besvär, har mer problem med högt blodtryck och tidiga sammandragningar.
Jag fick tillbaka min mens bara två mån efter lillen var född, trots att jag helammade, och då bestämde vi oss för att försöka göra ett syskon snabbt.
Förstår besväret med syskonvagnen, vi har turen att bo i villa och har vagnarna i garaget.