Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Usch vad trist. Vi skulle på 30-årskalas idag men jag fick stanna hemma för jag har världens migrän :( sambon och Elliot sover kvar där, så blir ensamt för mig ikväll nu.

• Momalicious

Ingen har sagt nåt om att Elliot inte "får" äta på natten iaf. Och skulle dom säga det till mig nu så skulle jag strunta i det :)

• Momalicious

I natt sov min sambo och Elliot borta. Väldigt konstig känsla! Första gången jag är ensam hemma över natten på över ett år. Väldigt skönt att inte vakna nån gång dock!

• Momalicious

Usch, mammasmurfen! Förstår att det känns helt sjukt. Man anar väl aldrig att ens partner, eller förra partner skulle medvetet skada sina barn liksom. Skönt ändå att det börjar hända saker nu så att ni snart kan börja gå vidare. Kram!

Suzzy: förstår att du känner dig uppgiven! Känns som det borde räcka med skit för er nu!

• Momalicious

Jag måste fråga, Elliot har varit röd i ena ögat några dagar. Idag var det lite rödare än innan. Någon som har en gissning på vad det kan vara?

• Momalicious

Hela ögat är typ blodsprängt. Vet inte alls. Får höra med bvc på måndag om det inte blir bättre el om han verkar störa sig. Jag är en sån där person som alltid föreställer sig det värsta och självklart tror jag då att han naturligtvis har en stor tumör i huvudet som trycker på ögat.. Lite löjligt när jag ser det skrivet ;)

• Momalicious
    LillSnurr82 skrev 2011-08-06 13:06:29 följande:
    Min karl är nu hemma över helgen och HAN säger att han tycker vi ska börja försöka avla fram nästa ;) lägligt då jag har ägglossning på måndag och alltså fertil nu i dagarna ;) får se om det lyckas på första försöket även denna gång som det gjorde när vi bestämde oss att skaffa första barnet...
    Åh vad kul! Så spännande! :)

Förresten, om ni läser ett meddelande här eller på facebook eller nåt om Nestlé barnmat som innehåller glas så strunta i det. Det gäller endasts barnmat som ENBART säljs i frankrike så det är knappast något att bry sig om. Nestlé har inte ens gått ut med en varning i norden ;) 
    Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Jag visste inte ens att de kunde få torsk när de var såhär stora. Vad kommer det ifrån?

Elliot är också väldigt gnällig bitvis. Inte hela tiden men ibland känns det nästan så..

• Momalicious

Jag är sugen på en graviditet till men inte en bebis just nu, och tyvärr kan man ju inte vara gravid utan att det kommer ett barn ;) jag är sugen på att träna upp min kropp, plugga, och sådär. Får se när det känns rätt, men tror inte vi försöker innan han är två i alla fall. Men det vet man ju aldrig.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)