December Bebis 2010 :)
Lagar just nu fläskkotlett med kantarellstuvning! Lyxigt!
Lagar just nu fläskkotlett med kantarellstuvning! Lyxigt!
Jag orkar inte. Från äl till mens mår jag såååå illa. Dygnet runt. Orkar inte! Kan ju inte gå runt och må illa halva månaden varje månad. :(
Jo det kanske.. Men känns ju himla konstigt om jag ska behöva äta medicin halva månaden. Har aldrig mått dåligt innan men sen Elliot kom blir det bara värre och värre varje månad.
Nä, vi använder kondom så är det "fel" på hormonerna är det mina egna som busar.
Läskig konversation!
Cissi: nej det vet jag, men det känns onödigt att lägga ut 1000 kronor på en hormonspiral som kanske inte blir använd så länge. Får höra vad BM säger.
2barnsmamma: nej inte kollat upp mig men hade jag haft en cysta så borde jag väl känt nåt "onormalt" även när jag inte har äl.
Ja som sagt, ska ringa MVG imorgon och höra med barnmorskan. Enda gången illamåendet lättar lite är nån timme innan läggdags.
Vet inte hur mycket jag blöder, men jämfört med innan Elliot så är det väldigt mycket. Innan Elliot använde jag de minsta tampongerna liksom ;)
Skulle inte sagt så, ligger i sängen och mår sjukt illa just nu. Bara längtar efter mensen men tyvärr har jag en veckas väntan kvar..
Vet inte exakt vad spiral kostar här, senast jag satte in den kostade den 20 kronor för jag var under 20. Har ingen koll på vad kopparspiral kostar, men en sån vill jag inte ha :)
Min mens kom bara dagar efter jag slutade amma tyvärr.
Jag inbillar mig att jag är gravid varje cykel bara för att jag mår som jag gör, men vi skyddar ju oss! Hoppas det tar sig för er. Blir april/maj bebis då :)