December Bebis 2010 :)
Alltså, läste en tråd här på fl och kvinnan i fråga hade döpt sin son till Millijon eller nåt sånt. Uttalades tydligen milli-John. Det var nog det värsta jag hört!
Alltså, läste en tråd här på fl och kvinnan i fråga hade döpt sin son till Millijon eller nåt sånt. Uttalades tydligen milli-John. Det var nog det värsta jag hört!
Ludi: tänkte också på det :)
Lillsnurr; när testade du plus förra gången? Alltså var i cykeln? Jag plussade på bim -4 / äl+9. ska också ha mens 16:e. :)
The goddess: jag uttalar mileon miiiileon, inte milli-john. Dessutom så antyder ju stavningen (Millijon) att man uttalar det miljon.
Haha, då har vi löst den "tvisten" ludi ;)
Jag såg förra veckans avsnitt idag, lite efter ;) Gud vad jag grät där den blonda kvinnan som försökt i 3 år fick sin bebis!
Låter bra lillsnurr!
Vi har faktiskt slutat ge välling. Eftersom både min sambo och elliots farmor är g
Ursäkta, fick panik. Gick en SKITSTOR spindel på filten jag hade runt mig!!!!! Åh hatar spindlar!
Min sambo var gluten allergiker fram till 21 års ålder och hans mamma är det också så känns det onödigt att ge "extra" gluten.
Ja :o vet att julen 2009 blev han dålig en kväll för han ätit köttbullar med ströbröd i. Sen flyttade vi i feb. -10 och då åt han en bit pizza och reagerade inte, så han började testa vanlig mat och reagerar inte :) han tyckte det var himmelriket att äta "riktigt" bröd haha!
Fast är det inte mjölken du har problem med då och inte gluten?