December Bebis 2010 :)
Mensen kommer nog komma i natt :) fick en rosa flytning (inte helt olik slemproppen haha) förut :)
2barns: nä flaskan funkar typ aldrig..
Mensen kommer nog komma i natt :) fick en rosa flytning (inte helt olik slemproppen haha) förut :)
2barns: nä flaskan funkar typ aldrig..
Ja, hes och lite gnällig (säkert pga hesheten). Han sa att det kunde hålla i sig ett par månader, och komma och gå lite. Elliot var hes för några veckor sen med, sen försvann det och så har det kommit tillbaka nu. Man behandlar det inte om inte allmäntillståndet är påverkat.
Fick mens i natt iaf :) tokigt att jag inte haft några symptom på att den var påväg, men trevligt :) nu har jag förresten varit rökfri i över en vecka, och det känns super! :)
Men du har ju skrivit typ förra vecka att du ville veta om du var gravid eftersom du röker?
2barns: 12 augusti skrev du att du rökte?
Ja, jag hänger inte med alls, var därför tvungen att kolla för jag visste väl att det inte var så längesen.
Jag har iaf varit rökfri sen fredag förra veckan på riktigt
rökte ganska mycket innan, mer än ett halvt paket om dagen iaf.
Tack!
känns så otroligt bra! Har haft sån ångest innan för om det är en sak jag inte vill så är det att påverka på nåt sätt så att Elliot börjar röka. Känns så bra nu att jag skyddar honom från det :)
Haligh: förstår dig! Ibland när Elliot är på sitt värsta humör kan min sambo härma Elliots skrik och det gör mig så ledsen och arg. Man hånar inte så tycker jag. Annars är han en fantastisk pappa. Han har tagit nästan varje natt dessa två månader han varit hemma och ja, han är jättebra. Men just den grejen hatar jag.
Suzzy; Majorima (tror jag) gjorde vattnet väldigt surt, med lime eller nåt, och det funkade för hennes grabb. :)
Jäääääklar vad min foglossning spökar!! Brukar känna lite vid mens och äl men detta är värre än när jag var gravid. Fyy. Men jag har storstädat idag med..