Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

På g till NÄL. Känns som jag ska tuppa av av smärtan..

• Momalicious

Väntar.. Var på kirurgen först, sen fick jag flytta till gyn och gynläkaren är på op, plus att det är en tant före. så trött och sååå ont.

• Momalicious

Gick bra! Var en infektion i livmodern. Två sorters antibiotika nu. Mitt infektionsprov hade stigit från 22 förut idag till 46.

• Momalicious

Magen är lite mindre öm idag, eller jag har iofs maxdos av diklofenak i mig så kan bero på det. Tänker nog inte ta diklofenak igen. Inte som vanlig tablett iaf. Blir helt dåsig och illamående. Känns som en bra tablett att somna på. Stolpillerna känner jag inte så av.

• Momalicious

Har också den appen, den äe super!

Funderar på vinterkläder. Han kommer troligtvis få ärva av äldsta kusinen. Annars blir det nog en didrikson, troligtvis stl 90. Känns som en djungel med vinterkläder i år. Jobbigt att det är vinter när dom ska börja gå själva. Svågerns dotter började gå i våras, lite enklare skor som behövs då.

• Momalicious

Elliot drömmer - antar jag - mardrömmar. Så nyss började han skrika så jag gick in och försökte trösta medans sambon gjorde en flaska. Elliot blev inte lugn förrän sambon kom... Snacka om att jag kände mig värdelös :( :(

• Momalicious

Magen gör fortfarande ont från och till, men nu är det en mer hanterbar smärta. :)
    Ja rökningen känns super. Slutade den 12 augusti tror jag det var och igår så sa min sambo att det var mer än två veckor sedan :)

• Momalicious

Det känns så sjukt avlägset, de tiden är man kunde lägga dom nånstans utan att de flyttade sig.

Elliot höll på att kvävas häromdagen. Han bet av en bit av min melon och satte i halsen. Minns knappt vad som hände för det gick så fort. Minns att jag ropade att han kvävdes, att jag dunkade i ryggen och att biten flög ut på min fot och då häll jag honom upp och ner. Usch.. Han har liksom kommit på att om någon håller något han vill ha, kan han ta tag och dra i handen så han får det i munnen och det var det han gjorde. Snabbt som tusan! Hann inte ens reagera förrän han blev hysterisk.

• Momalicious

Ja, helt uppochner var det väl inte, men jag minns inte riktigt. Bra gick det ju som tur är i alla fall!

Jag tror att antibiotikan gör mig trött. Känner mig som en zombie hela tiden. :(

Svar på tråden December Bebis 2010 :)