December Bebis 2010 :)
Usch ja.. Hoppas Elliot sover länge när jag lägger honom nu, senaste veckorna har han sovit jättedåligt på dagarna. Hade varit skönt om jag fick vila i alla fall en timme.
Usch ja.. Hoppas Elliot sover länge när jag lägger honom nu, senaste veckorna har han sovit jättedåligt på dagarna. Hade varit skönt om jag fick vila i alla fall en timme.
Elliot har iaf sovit lite över en timme nu för ovanlighetens skull. Vaknar väl när som helst.. Jag ligger under täcket och har feber. Kom precis på att vi har BVC tid på torsdag och på fredag ska jag operera ut visdomstand nr 1. Hua.
Oj, vad jobbigt Linn! :(
Elliot sov faktiskt över två timmar, så skönt att vila! Min feber steg dock medans jag vilade så nu huttrar jag under 100 lager kläder. Kan inte tiden gå fortare?
Jodå, han är snäll. Dock har jag ingen ork att hålla igång och leka hela tiden vilket gör hon sur till och från men då mutar jag honom faktiskt med majskrokar eller rån. Kanske inte det bästa men ja, nöden har ingen lag typ.
Alltså jag har sån beslutsångest angående bilbarnstol. Måste köpa en nu innan han blir för stor. Men jag vet inte vad jag ska ta. Verkar som att man nästan kommer få byta upp sin till en större bakåtvänd om några år ändå eftersom de som är stora inte ser lika bra ut för bebisar. Vad har ni?
Ja, tror säkert att allt funkar. Men äh, skitsamma. Det blir vad det blir. Allt är ju säkert som finns på marknaden liksom så inget är ju fel. Ska sätta mig och Kika när sambon kommer hem och kanske beställa hem nåt.
Vi har bestämt oss för en Maxi-Cosi Mobi typ 100 gånger, men jag börjar alltid vela. Men ska beställa hem en ikväll så blir det gjort, tyckte deras bruna var sjukt snygg med! Gillar att man kan tippa den med. Som det är nu så hatar Elliot att åka bil, förmodligen för att babyskyddet inte är bekvämt längre. Pappan kommer iaf hem om typ 40 minuter, jag längtar! Då ska jag lägga mig i sängen och vila med en kopp te.
Thegoddess: lyxigt! :)
Ludi: går den till 25 kg? Har för mig att jag läst att den bara går till 18 bakåt men det kanske var nån annan?
Ja hade för mig det. Dessutom är den ju typ dyrast på marknaden så jag tycker det känns lite slöseri med pengar. Man är ju inte rikast i världen för tillfället. ;)
Nu ligger jag och vilar, såååå sköööööööönt!
Precis som Majorima säger, vi har ju dessutom en dunderklump så 18 kg känns inte så långt bort!