Karttikeya skrev 2010-07-01 11:17:13 följande:
Min kondis är helt värdelös, haha! Det var den iof tidigare också, men jag inbillar mig nog att den blivit sämre, blir andfådd och svettas snabbare. Såg ett hjärta slå i vecka 10.. Dom säger ju att risken för missfall minskar om man ser hjärtat slå, men jag vet inte. Jag bara känner mig väldigt ogravid! Kanske triggas av att en arbetskamrat ska ha i september och där kan man MINSANN inte missta sig, hon har så fin o rund mage.. Jag ser bara fet ut.

Men kära du, hon ska ju ha tre månader innan dig! Är väl tur att det syns mer på henne än dig!
TheUnknown skrev 2010-07-01 11:19:03 följande:
Momalicious. : hade också ägglossning dom dagarna så du kan nog bli flyttad du med :)
Jag har ju en dotter nu och kan inte se mig själv som pojkmamma haha så det skulle jag vilja förbereda mig på ;) men det är ju inte riktigt möjligt :)
Ja, det tror jag säkert. :) Ska bli spännande att se vad BF blir, även om det inte direkt betyder att bebisen tittar ut då.
3 barns mamma84 skrev 2010-07-01 11:21:03 följande:
Sluta nu '' Tar dig i örat '' du e gravid sluta nu hehe
Ja dålig kondis haha jag cycklar varje dag men igår gick jag o sambon och sonen vagnen för att hämta dottern och fy fan hahaha jag orkade inte GÅ jag var helt slut i kroppen !!
Svettas som en gris haha sluktar som en gammal gubbe men duchar varje dag men inget vill hjälpa..
Igår kväll så tittade sambon på mig och sa '' Jävlar vad din mage har blivit stor''

jasså tack att du på minde mig känner mig redan som en FLODHÄRT hahahahaha
Hahahaha, så sa min sambo till mig häromdagen med. Och min mamma sa "MEN HERREGUUUUD, VAR SKA DETTA SLUTA?! SKA DU HA SJU STYCKEN ELLER?!" hahaha. Man känner sig verkligen superhet då ;)
MFJG skrev 2010-07-01 11:25:33 följande:
Idag är min foglossning katastrofal..tycker synd om mig själv!
Längtar till RUL!
Stackare! Tycker synd om dig med! Jag mår lite illa, och tycker det luktar lök överallt i vår lägenhet förutom sovrummet. Så vill jag vara inomhus får jag gömma mig där.
pellepluttskrutt skrev 2010-07-01 11:28:52 följande:
Hejsan!
Var jättelängesen jag skrev här, men jag går in och läser ibland. Ni är ju så flitiga och skriver här varje dag nästan :)
Idag går jag in i v.18 (herregud! vart tog tiden vägen?)
Jag kräks dagligen fortfarande och har tappat 5 kg.. men jag håller fortfarande tummar och tår på att det ska vända snart.
Små buffar har jag känt i någon vecka, även utanpå magen. :)
Nästa vecka ska vi på UL, ska bli såå spännande!
Ha en bra dag allihopa!
Usch. Jag önskar att jag också kunde tappa lite i vikt av kräkningarna men det gör jag inte. Om man nu ska behöva må så så kan man väl i alla fall få nåt för det, tycker jag. Dock börjar det lätta för mig nu :) Härligt med buffarna! :)
Karttikeya skrev 2010-07-01 11:38:16 följande:
Haha ja, jag är gravid!!
Det är väl härligt att svettas, höhö!
Haha, som sagt, min mage har knappast blivit större, den är lika degig och halvtjock som vanligt ^^ Väger ju minst sagt några kilon för mycket.
Nej, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv. Bebis, ge mig ett tecken på att du finns därinne!!

Jag har också en DEL kilon för många. Typ... tvåsiffrigt. Men, jag är så jäkla peppad på att gå ner i vikt. Synd bara att jag måste vänta i alla fall ett halvår innan jag kan göra det
Jäklar vad snyggt forumet blev! Och smart att man kan ladda upp bilder direkt i forumet så man slipper hålla på att kopiera osv.