December Bebis 2010 :)
SKITNATT! Elliot har vaknat varannan timme typ och tagit evigheter att söva om. Dags att vakna var det halv sex men försökte få honom att sova till sex åtminstone. VAD HÄNDER?!
SKITNATT! Elliot har vaknat varannan timme typ och tagit evigheter att söva om. Dags att vakna var det halv sex men försökte få honom att sova till sex åtminstone. VAD HÄNDER?!
Ja, tandläkare säger ju att det är värre än godis eftersom det fastnar i tänderna. Och det är ju sjukt sött! 
Ja, jag antar det? Annars hade det väl varit dumt att rekommendera det. :/
Det bästa jag visste när jag var liten, typ 6-7-8 år, var en rostad macka med honung på. Fick det på helgen ibland :)
Alltså jag önskar jag visste vad som var fel, så jag kunde hjälpa Elliot. :( vet inte om det är att det händer så mycket och att det är därför han sover så pissigt till och från. Imorse började han krypa, dock med armarna i golvet istället för händerna men ändå.
Fast i russin är det ju sjuukt mycket socker. Torkad frukt är ju värst. Så russin är inte nyttigt.
Natten i natt har varit underbar! Elliot somnade kvart i sju, och sov sedan till 00 då han fick lite vatten, sen sov han till kvart i sex då han fick flaska och sambon tog upp honom och jag fick sova till 6.30. Är riktigt pigg idag, men vi la oss innan tio igår också :) har inga problem med att gå upp tidigt men då vill jag att natten är som i natt också :)
Herreguuuuud, idag fick jag i Elliot en stor portion gröt! Har inte hänt på flera veckor :D
Oj, grattis! Idag stod Elliot vid soffbordet i flera minuter. Första gången han står så länge :)
Jag beklagar ludi! :( jobbigt att det känns som du inte kan prata med din sambo om det.
Gud, jag budar på tradera och jag blir så sjukt nervös de sista minutrarna haha. Är som att se på skräckfilm ;)
Yay, jag vann! En Reima vinteroverall i stl 86 för 180 spänn :)