December Bebis 2010 :)

Såhär ser overallen ut. Hade kanske valt andra färger om jag köpte nytt (den är grå och blå, fast det gråa ser mer brunt ut på bilden tycker jag). Himla billigt iaf! :)

Såhär ser overallen ut. Hade kanske valt andra färger om jag köpte nytt (den är grå och blå, fast det gråa ser mer brunt ut på bilden tycker jag). Himla billigt iaf! :)
Åh, så käckt. Man kan buda med tradera-appen :) toppen ju!
Åh vad käckt :) skor ska jag strunta i så länge, möjligtvis nå gummistövlar eller nåt. Skor får vi av svärfar när Elliot börjar gå. Har flera bud igång på tradera nu. Så käckt, kommer lyckas få hela höst och vintergarderoben i princip för mindre ämnad en ny overall kostar :)
Gillar också färgglada kläder, dock köper jag inte saker jag tycker är "tjejigt" till Elliot. Skulle liksom aldrig köpa en knallrosa hello kitty outfit till honom. :)
Nej, stolen har inte kommit. Vafan! Beställde den sent i torsdags iofs men får vi ingen avi imorgon ringer jag.
Vi brukar ge Elliot gröt vid 18 och sen vid 19 så ger vi flaska om han inte åt mycket gröt. Tar av kläderna (elliots haha) och sätter oss i fåtöljen och gungar med honom i famnen. När han sover lägger vi honom i sängen och sen går vi ut. Funkar lika bra vem som än lägger honom.
Har heller aldrig hört talas om Boel- testet.
Vad står i bipacksedeln då? Kommer inte ihåg vad Loke är allergisk mot men kolla där, står ju typ "preparatet innehåller x, är du allergisk mot x prata med din läkare" typ.