Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Såhär ser overallen ut. Hade kanske valt andra färger om jag köpte nytt (den är grå och blå, fast det gråa ser mer brunt ut på bilden tycker jag). Himla billigt iaf! :)

Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious
    3 barns mamma84 skrev 2011-09-20 14:33:51 följande:
    Moma : Fin är den men hur stor är den ? haha ser så stor ut
    Stl 86 haha. Har iofs hört att Reima är rätt stora i stl så jag vet inte. Kommer väl dröja en månad eller två innan han börjar använda den iaf och han har redan börjat använda 80 och 86 så den blir nog alldeles perfekt. :)
  • Momalicious
    3 barns mamma84 skrev 2011-09-20 14:44:03 följande:
    Jo samma här 08 och 86 i kläder men overoller är alltid större
    Jo det är klart de är större, det ska ju få plats kläder under :P Men 86 blir säkert perfekt.
    Nu köpte jag en fleecefodrad allväderjacka från POP på tradera med.  70 spänn, perfa! :)
  • Momalicious

Åh vad käckt :) skor ska jag strunta i så länge, möjligtvis nå gummistövlar eller nåt. Skor får vi av svärfar när Elliot börjar gå. Har flera bud igång på tradera nu. Så käckt, kommer lyckas få hela höst och vintergarderoben i princip för mindre ämnad en ny overall kostar :)

• Momalicious

Gillar också färgglada kläder, dock köper jag inte saker jag tycker är "tjejigt" till Elliot. Skulle liksom aldrig köpa en knallrosa hello kitty outfit till honom. :)

• Momalicious

Nej, stolen har inte kommit. Vafan! Beställde den sent i torsdags iofs men får vi ingen avi imorgon ringer jag.

• Momalicious

Vi brukar ge Elliot gröt vid 18 och sen vid 19 så ger vi flaska om han inte åt mycket gröt. Tar av kläderna (elliots haha) och sätter oss i fåtöljen och gungar med honom i famnen. När han sover lägger vi honom i sängen och sen går vi ut. Funkar lika bra vem som än lägger honom.

• Momalicious

Vad står i bipacksedeln då? Kommer inte ihåg vad Loke är allergisk mot men kolla där, står ju typ "preparatet innehåller x, är du allergisk mot x prata med din läkare" typ.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)