December Bebis 2010 :)
Han har inte ätit nåt lite starkare som "frätt" lite i rumpen?
Han har inte ätit nåt lite starkare som "frätt" lite i rumpen?
Håller på och gör ett storkok soppa nu. Vet inte om ni hört talas om kålsoppedieten men det är typ den soppan jag gör. Supergod och bra att ha färdig mat om dagarna som är nyttig. :) 
Och idag ringde jag annasbabyshop om bilstolen (vi har inte fått den!!) och domhade datorhaveri så de visste inte hur det var med den ordern men dom skulle ringa imorgon. Skulle fan beställt från jollyroom från början, då hade vi haft den för längesen. Arrgh!
Jag tycker pampers är super. Använder de där active fit och de är tunna men håller hela natten. Elliot blev också röd i rumpan i förrgår, han bajsade i princip i varje blöja. Inotyol tycker jag är bäst, har testat bepanten son jag tyckte var värdelös. Inotyol är jättebra på vuxenrumpor också, om man har ont efter diarré t.ex. Man ska dock använda oömma trosor, annars ser det ut som man inte torkat sig där bak ordentligt ;)
Vi fick hem både overallen (Reima tec) och jackan från po.p igår. Jackan är i stl 80, lite stor är den så den kommer räcka länge och overallen är i 86 och gigantisk haha. Har svårt att tro att det inte räcker hela vintern. Jättefina iaf och supernöjd! :)
Hej hopp! Vi har varit hos några kompisar. Dom ska ha bebis om ca 5 veckor. Saknade min mage men försöker minnas hur ont jag hade osv så jag inte går ner mig för djupt i "bli-gravid" träsket haha. Idag sökte jag massa utbildningar. Typ 9 olika ssk-utbildningar haha. Hoppas hoppas jag kommer in! Är verkligen jättesugen på att plugga. Sökte även en usk-utbildning men det är inget jag vill göra utan mer back-up om jag inte kommer in så jag har nåt att göra så länge. Eftersom jag bara skulle läsa själva omvårdnadsämnena så kommer det ta typ ett år.
Åh fy! Jag här tänkt på det när jag tankar och Elliot sitter i bilen. Tänk om nån skulle stjäla bilen när barnet är i. Åh fy! Skönt att iaf hunden kom till rätta! :)
Alla har ju olika favoriter :)
Jag har köpt en Reima tec i stl 86. Men jag ska kolla vad sambons bror har för urvuxna grejer. Annars köper jag nog nån begagnad i stl 80 också. Reuman kostade bara typ 280 eller nåt med frakt så jag kan ju köpa flera för samma pris som en ny ;)
Då borde ju Elliot vara ungefär samma stl som anton också. Jag vet inte om Reima är stora i stlekarna, nån som vet? 
Mammasmurfen: vad kul det låter! Grattis till förlovningsdagen. Vi har varit förlovade 2 år 1 november :) du får gärna tipsa om nagelstället med, alla ställen jag hittat har det kostat närmare tusenlappen.
Jag är ingen morgonmänniska egentligen men Elliot vill upp tidigt så jag får anpassa mig. Idag ville han upp 3.30 egentligen men lyckades tillslut få honom att somna om till strax innan sex.
Ha så trevligt Cissi!