December Bebis 2010 :)
Gör vi en fortsättningstråd kanske vi inte ska ha massa "jobbig" info i ts, den är ju så lång i denhär tråden. Bättre att vi gör en annan tråd med alla datum och så? En tanke bara :)
Gör vi en fortsättningstråd kanske vi inte ska ha massa "jobbig" info i ts, den är ju så lång i denhär tråden. Bättre att vi gör en annan tråd med alla datum och så? En tanke bara :)
Tycker inte ni det är jobbigt att scrolla ner ts:en varje gång?
Elliot född 26/12-10 BF-4 kl 03.46. Vägde 3510 gram, var 50 cm och 35 cm i hattmått. Bor på Orust, Västra Götaland.
Tycker ändå det är hyfsat många som bor i eller rätt nära Göteborg. Majorima bor ju i Kungälv t.ex.
Idag ska vi till BVC. Ska bli så spännande att se vad vår stora kille väger nu. Och hur lång han är. Vi ska till tandläkaren idag också :)
Vi har ju en som födde i oktober i den här tråden, och november! Därför tycker jag det är dumt att lägga namn osv i ts eftersom vissa bara kommer in ibland. Inte så kul för dom när dom inte vet var vi är heller.
Jobbigt allt blev nu..
Med ny tråd ;)
Jag har aldrig velat ha en ny tråd. Bara besvärligt. Tycker visserligen att ts är lite irriterande lång men vad gör det. Det är ju i den här tråden "allt" finns.
Kan inte heller skriva i de nya från telefonen. Du behöver inte vara dryg 2barns.
Vi kan skriva i denna angelique ;)
Jag tyckte du lät dryg, men ber om ursäkt om du inte menade så.
Jag behöver Ingen ny tråd, men flyttar alla får väl jag följa med :p
Vi var på BVC idag och dom måste mätt fel på längden förra gången för idag var han 75,3 cm och förra gången var han 76 ;)
Han vägde 10830 (+720 gram) och hattmått var 47,8 cm :)
Linn: säg att de får åtgärda problemen. Så ska det inte gå till! I vår förra lägenhet kladdade målarna färg på fläkten och golvet i köket men det fick hyresvärden ta. Hade det varit våra grejer hade jag blivit tokig!
Jag kom in i den gamla, nya tråden men kunde inte skriva. Tack aprilbarn, där funkade det! Jobbigt med en grupp med om man nu måste starta en ny tråd.
Hahaha
tog ju många sekunder innan du var tillbaka 2barns.
Cissi, hur går det för er med syskonverkstaden?
Nejdå, det tror jag inte. En till ska du nog kunna få ut! ;)
Ja, jag hatar också sushi. Stackars min sambo som älskar det ;)
Jag älskar också fisk, dock inte sushi :) tycker konsistensen är äcklig och riset smakar pyton.