December Bebis 2010 :)
29+0 idag
.
Har vart hos läkaren o pratat om sjukskrivning. Hon skulle göra så gott hon kunde och hon tog mig verkligen på allvar vilket kändes väldigt skönt. Nu är det bara o hålla tummar.
29+0 idag
.
Har vart hos läkaren o pratat om sjukskrivning. Hon skulle göra så gott hon kunde och hon tog mig verkligen på allvar vilket kändes väldigt skönt. Nu är det bara o hålla tummar.
Ser att ni skriver om alkohol, nu bor ju inte jag o Pappan ihop men jag har absolut inga problem med att han e ute o svirar. Han har alltid vart en festprisse så hade bara vart fjantigt av mig om jag hade börjat lägga mig i hans alkoholvanor nu när jag inte har brytt mig tidigare.
Det e vad han tycker är roligt och har han levt sådär under de tre,fyra åren vi har setts utan att det har hänt något större så kan han nog fortsätta:). Hur det blir sen när Liten har kommit får vi ju ta då.
Han förväntas ju fortfarande vara en god pappa till sitt barn.
Jag själv e helst hemma med djuren så för mig passar det jättefint att han e ute och sen kommer när det passar. Skulle nog aldrig stå ut med att behöva umgås med någon annan än just djuren (o bebis) 24/7.
Hej allihop, har inte vart här på jättelänge så det är nog ingen ide att jag ens försöker läsa ikapp mig:).
Hoppas allt är bra med alla och era små mirakel i magen!
Liten i magen har gått 35+0 på onsdag och då återstår det o se om den har vänt sig rätt vilket den hittills inte har gjort. Så har den inte gjort det på onsdag heller så blir det att boka tid för vändingsförsök.
Är det någon mer här med envis bebis som inte vill ner med huvet?
Min ligger på tvären än så länge o har så gjort väääldigt länge så det känns inte som om den kommer vända sig ner på tre dagar men vem vet:).

Grattis jessica82!!!!!
SaraKlippan: Lycka till nu. Förstår att du säkert e chockad o att mkt snurrar men allt kommer lösa sig fint hur du än väljer:). Jag tror inte att kejsarsnitt kan orsaka några problem för framtida barn. Däremot kan du ju behöva mer hjälp av din kille nu i början om du får mkt ont osv.
Antar att de har mätt bäckenet o ansett att du _kan_ föda i säte? Personligen som förstföderska vågar jag mig inte på att föda i säte men alla är vi olika, säger de att det går så är du ju på rätt ställe bland folk som vet vad de pratar om och känner du för det så kör:).
Bebis kommer ut hel o välbehållen iaf och det är viktigast 
Bebis kanske redan är ute vid det här laget förresten:).