December Bebis 2010 :)
Säger bara SUCK å byt yrke, bibliotikarie kanske vore något?? *fliiiin*

go fredag på er alla=)
Var ett tag sedan jag vart här inne, men har mest legat å läst, vart "off" utan att egentligen vetat VARFÖR, å inte har de gett med sig heller....
men.. GRATTIS till er som får snusa BEBBE 

Är JÄÄÄÄTTE avis på er, men har iaf nått V39+0 idag, så 6 dagar kvar till BF, FAAAST...har kommit till insikt att jag högst troligt kommer att gå över tiden, till mellandagarna, om inte längre.....men men, bara å "bita ihop" å ta de som det är, hur som haver så har jag bebbe innom en månad iaf 

Ser här att ni pratar om laptop på BB...min fråga är ...vet någon om Östra eller Mölndal har ett nätverk man kan koppla sig på isf? Eller om man måste fixa med sig trådlöst själv?
Skulle vilja kunna använda mig av spotify nämligen, därav en kanske udda fråga=)
Sedan en annan fråga....Min sessa har rört sig ganska mycke, så även nu efter de att hon fixerat sig, å igår vart de maaassa buff å knööö imagen*ler*
Idag har det "bara" vart en del knö, inga buff å väldigt sparsamt...
E de så att jag ska bli orolig på "riktigt" eller ska jag avvakta till i morgon...vad tror ni?

Tack Emelle=)
I de banorna har jag funderat oxå...hon har haft sånnahär "stilla" dagar innan oxå, inte många ggr, men det HAR hänt...så jag avvaktar till imorgon...kommer säkert inte få en blund inatt pga att hon då "vaknar" å buffar som aldrig förr*ler* 
  EN SÅDAN SÖTIS=)

Jo det är helt klart vattnet!!!!
Det bbara rinner ut mig nu...

..kan du inte skicka över lite värkar till mig, så jag oxå får snusa bebbe snart??