Jessika82 skrev 2010-10-27 14:24:39 följande:
Hej på er. I morse kom en liten kille med buller o bång..... Skriver mer när jag kommer hem
åhhhh.... grattis, vad kul. Hoppas allt gick bra.
Hålelr verkligen med om att vi snart måste byta namn på den här tråden, är det nån bebis ÖVERHUVUDTAGET som kommer stanna inne tills december??? :D
Ska ju upp till sthlm den 3 december eftersom min bror gifter sig och efteråt har de sagt INGA syskonbarn eller barn alls och det förstår jag. Så samtidigt vill jag ha dottern i november men samtidigt vill jag vara med på festen efteråt. Tur att man inte kan välja när bebisen ska komma ut
Moma----> när du skrev julmust och macka med skinka så tänkte jag genast på JULSKINKA, gu så gott det skulle vara med julmust, älskar det.
Har inte heller sovit inatt, vaknade av att jag var kissnödig och sen så kunde jag inte somna om, höll på somna om vid 6.30 men då ringde mannens klocka och sen var det ju kört
Jag är så otroligt slarvig med papper, har alltid varit det. Måste skicka in till fk ang lönen å så, men jag gör det aldrig, måste oxå kontakta in chef (som jag aldrig träffat) för att begära föräldraledigt.