December Bebis 2010 :)
Hoppas din lägger sig rätt innan det är dax, för det är inget kul att käna en hand uppe mitt i det heliga när man har värkar
Hoppas din lägger sig rätt innan det är dax, för det är inget kul att käna en hand uppe mitt i det heliga när man har värkar
skulle sovit när jag kom hem från dagis men här sitter jag fortfarnde och känner att det inte är så stor idé att lägga sig nu eftersom jag ska ta bussen kl 2
Vi har inte satt ihop sängen ännu, kanske daxz att göra det snart, jag väntar in i det längsta med att sätta upp den, men snart måste vi möblera om ELliots rum så att William oxå får plats där inne med sin säng, ska nog göra det i helgen tror jag eftersom man inte vet när den här bebisen hade tänkt komma ut
Jag ska vänta 1 vecka till innan jag börjar med mitt te är i vecka 35+1 nu men bm sa att jag skulel vänta lite till eftersom det är 2 1/2 vecka skillnad mellan beräkningen när hon ska komma.
ENligt sista mens är det 26 novmber och enligt ul så är det 14 december.
Väntar hellre 1 vecka till så att lungorna hinner utvecklas mera om det nu skulle hända att hon kommer tidigare vilket verkar hända alla här inne
Visst är man vig när man får drag i nån muskel, brukar få det i vaden och under foten och jisses vad kvickt man kan sätta sig upp just då ![]()
Åhh...garderober...vi får ju knappt plats med Williams kläder hur ska det gå då när vi ska få plats med andra kläder....får nog komma på nån lösning i helgen då vi (läs mannen) ska möblera om i ELliots rum, jag komerm dock vara arbetsledare eftersom han har noll ögonmått eller sinne för möblering
Mina barn har aldrig fixerad sig, huvudsaken är att de ligger med huvud neråt.
man flyger likom bara upp ur sängen då haha Fick tvättat alla kläder i st 50/56 igår, det var en del haha. Tog "snuttefilten" också så nu är allt fräscht inför bebis ankomst:). Ska börja packa i ordning väskan också. Packar man två bodys,byxor o pyjamas eller hur mkt av varje tar man?
Hur har ni andra gjort med filtar osv? Jag har två nya filtar i jättemjuk o gosigt material, jag försöker bestämma mig för om jag ska tvätta dem innan bebis använder dem eller om jag ska strunta i det, det e ju tråkigt om de blir slitna av tvätten. De borde ju inte va ofräscha på nåt vis väl?
Imorgon kl halv nio kommer barnmorskans dom om jag ska få vändningsförsök eller inte. Lite pirrigt faktiskt:).
Det känns inte som om bebis har vänt sig men vad vet jag:P.
Jag som har vart frånvarande några veckor har ju missat massor, är det fler än SaraKlippan och Jessika82 som fått bebis i tråden?
att köpa blöjor och öppna paketet är en sån känsla, dom är ju sååååååååååååå små, så puttinuttiga, de är lika stora som hela ens hand ju
idag så lämande mannen huliganerna dom på dagis eftersom jag måste vila ännu mer än vad jag gör nu så att inte mina värkar sätter igång igen, har kunnat sova hela natten och har bara haft 2 värkar på morgonen
Hade tänkt försöka torka av sängen och kanske sätta ihop den, men vet inte om jag ska vänta tills mannen har tvättat lakan och madrassskyddet. vi får väl se hur det går.
Nu ska jag föröska läsa lite teori