December Bebis 2010 :)
Min plutt "hackar tänder". Det har han gjort sen han föddes. Han är en frusen typ. Det går i gubbens släkt! =) Gubbens syster fryser för jämnan. hehe. Så han är påpälsad när vi är ute och tjockt täcke har han i sängen! =)
Min plutt "hackar tänder". Det har han gjort sen han föddes. Han är en frusen typ. Det går i gubbens släkt! =) Gubbens syster fryser för jämnan. hehe. Så han är påpälsad när vi är ute och tjockt täcke har han i sängen! =)
va är tykänslor? :/
FY FAN VILKEN JÄVLA NATT!!!!! säger jag bara. Har haft tre dåliga nätter nu men denna natt tog priset. Den började så bra. Vi började natta kl sju som vanligt. Han o jag somna. Jag vaknade och smög ut. Han vaknade kl åtta o jag gick in o ammade igen o vi båda somnade. Han vaknade kl nio o jag lade honom i hans säng. Gav honom en puss, sa godnatt, gav nappen SOM HAN TOG EMOT!!!!!! (vilket han inte brukar göra) o satte igång speldosan o han somna!! Han sov ända till strax efter tolv. Tog upp honom o gav honom mat sen låg han vaken till halv två. Sen vaknade han kl tre, fyra, fem, halv sju när gubbens klocka ringde o har varit vaken sen dess! FY! säger jag bara. Så jävla trött!!! Man har kort stubin nu märker jag! :(