ludicrous skrev 2010-12-07 11:10:49 följande:
Jag är så less på det här nu!!
Sambon jobbar över varje dag, flera timmar, kommer hem runt sju typ på kvällen så jag får sköta precis allt. För när han kommer hem har han inte hunnit äta på hela dagen så då måste det finnas mat klar. Jag sover inte bra på nätterna och jag e sjukt trött på allt på dagarna. 
Hur mycket jag än gör så klagas det och jag har missat nått. Igår vart det tjaffs för jag inte hade köpt en jävla chipspåse till sambon, men att jag hade köpt blöjor. Däremot ser han inte att allt från helgen är undanplockat (hade kalas, = presentpapper, kartonger o leksaker överallt), jag har tvättat tre tvättar, handlat och varit ute med hunden ett antal gånger. Men det duger tydligen inte, för jag hade inte köpt chips. 
Jag orkar inte mer. Jag funderar på att flytta hem till mamma iaf veckan ut med dottern, så jag får lite avlastning och att någon kan ta hand om mig för en gångs skull, för jag behöver faktiskt också bli omhändertagen ibland! :'(
Men så han gör! Även fast han jobbar över o du går hemma kan han inte begära att du ska göra ALLT. Du är höggravid o ska snart ploppa ut en bebis o inte han! Han kan åka förbi affären själv efter jobbet o köpa sin chips påse. Jag har som regel här att inte äta skräpsaker på en vardag! 

Min sambo blir sur på mig för att jag gör tio saker samtidigt o inte ligger still i soffan o vilar, men han kan inte sköta hemmet. Det kan jag bli sur på.  Hur ska jag kunna koppla av när jag ser vad som behöver göras o han sitter framför datan! :/ Killar