Emynem skrev 2010-04-25 10:24:25 följande:
Ja det är inte roligt! Har inte haft så stora problem med illamående.har mått lite små illa på eftermiddagarna ibland och börjat haft känningar i några dagar att det blir värre.Så sa till min sambo igår att mina dagar var räknade. Snart kommer spyan...Och mkt riktigt, this morning!Hoppas att det inte kommer att vara såhär länge, as jobbigt när man ska upp på morgonen och min son är extremt mammig så jag kan inte ens gå på toa utan att han stor bölar. Och det är ju inte direkt så att jag vill ha honom med in när jag ska spy.Vad gör man?
Usch nej de e inge roligt alls att må så illa som du eller jag gör... Men de e inget som hjälper på mig... jag har testat 2 olika tabletter mot illamåendet å de hjälper inte... Så jag vet inte vad jag ska göra längre...
Sonen vet jag inte va du ska göra men kan inte pappan ta han en stund på morgonen å gå ut å leka lite så du får en stund för dig själv på helgerna??? Så kanske du kan kontrollera lite på hur du mår... Hjälper de om du har nån frut vid sängen å äter den innan du kliver upp mår du lika illa då eller blir de sämre...??