Inlägg från: ensammamma |Visa alla inlägg
  • ensammamma

December Bebis 2010 :)

Emynem skrev 2010-04-28 19:12:28 följande:
    När jag var gravid med min son hade jag NOLL symptom och massor med rikliga blödningar genom hela graviditeten.Men ut kom en pigg liten skrutt iaf :)Så det är nog väldigt olika hur man mår, denna gång mår jag skiiiit...
    De e som jag fast jag hade inga blödningar...
    Men jag mår skit jag med denna gradivitet. Så vi väntar säkert en tjej då... De svarade min barnmorska mig.
  • ensammamma

Jag döljer bara för min familj typ alla andra vet reda om att jag e gravid... För min kära sambo har då sagt till en hel del redan.....

• ensammamma
    MajMamman08 skrev 2010-04-29 08:22:16 följande:
    Usch,känner mig redan jäkligt fet o svullen om magen...uscha!!Har gått ner de kilona som ja vägde innan jag fick min son....men skulle inte ha skadat o få bort några extra kilon. de där sambo kilona man samlade på sig i början Ja nu e de ju kört ändå...så får som sagt verkligen gå ner alla kilo efter förlossningen. Då ska ja vara slim äntligen efer typ 5 år! haha
    Vet hur de e jag gick upp jätte mycke med mitt förra ex.. Nu när jag träffade min nuvarande så hade jag gått ner några av dom kilona men mer ska de bli sen efter förlossningen....
  • ensammamma
    ÄlskarNova skrev 2010-04-29 09:28:23 följande:
    Imorse fick jag en beige flytning igen..syndes när jag torkade mig första gången-sen inget mer. Kändes nästan som äkta mensvärk när jag satte mig på toan och inte växtvärk.  Sist detta kom var för exakt en vecka sen. Skulle haft mens som icke-gravid för två dagar sen-så jag sätter hoppet till det. Men suck alltså!! Man blir ju sååå orolig. Håll tummarna för mig är ni snälla!  v.8+3 idag..
    Men ring till bm å kolla med dom... Då kanske du får komma in tidigare..

Jag e i vecka 8+2 idag
  • ensammamma

Är de nån som mår så illa så dom spyr??? Jag har gjort de nu i 3 dagar å de e skit jobbigt när man e hemma å vabbar med sonen....

• ensammamma

Jag mår illa hela tiden å så fort jag rör på mig å ska göra nått så står jag på alla 4 å spyr.... De blir värre å värre för varje dag....

• ensammamma
    Småstadsbönan skrev 2010-04-29 16:29:10 följande:
    Hoppas att inte mit illamående går så långt. funkar inte åksjuketabletter för dig??
    Nej dom gör ju inte de......
  • ensammamma
    s89 skrev 2010-04-29 16:59:23 följande:
    Usch vad jobbigt.. Har du fått utskrivet några tabletter?
    Jo de har jag fått.. Men dom hjälper inte mig heller
  • ensammamma
    Emelle skrev 2010-04-29 17:30:12 följande:
    Igår när vi hade sex på kvällen så stötte han lite "djupt" i mig och komåt typ livmodertappen (?) Det gjorde skitont just i ögonblicket och efter någon tilla efter så släppte molvärken som blev av.Jag kan känna likdant vid ÄL om han kommer imot "fel", men är det någon fara nu vid gravidtet. KAn det väl inte vara va? inga blödningar, flytningar eller smärta idag...Nu ska jag äta klart (ja jag sitter vid datorn och äter...hann inte med restev familjen vid middagen idag ) och sen ska jag åka och köpa ett digital som jag vill att det ska stå 3+ på!!
    Dom säger ju att de inte e farligt å ha sex under gradiviteten
Svar på tråden December Bebis 2010 :)