Inlägg från: ensammamma |Visa alla inlägg
  • ensammamma

December Bebis 2010 :)

Minifer skrev 2010-04-26 14:51:01 följande:
    usch usch usch!! Vad jobbigt att behöva vra orolig också =/Uäääk, jag har ju bara bubblat om att jag inte känner något osv. Mådde ju inte illa förra gången, så har inte räknat med det, men bröst och sådan har jag ju undrat varför jag inte märkt. Badade sonen nyss, och lagom till jagsatte på honom kläderna igen sa det bara PANG och nu mår jag sååååååååå illa. Plutten ligger och sover som väl är, uäääh.! Men hurra, tecken!
    Usch va jobbigt..... Jag vet hur de e....
  • ensammamma
    Luna02 skrev 2010-04-26 20:31:10 följande:
    Hej ensam mamma, vart i sthlm bor du?? jag ska ha barn i decmeber också :)
    Hej jag bor i spånga. Vart bor du??
  • ensammamma
    TessLiihten skrev 2010-04-26 21:31:40 följande:
    Tack så mycket! :)
    Förstår att resan har varit lång.. Men se på de posetiva att du ska få en liten i december....
  • ensammamma
    Momalicious skrev 2010-04-27 08:31:47 följande:
    Samma här.  Det är nog därför jag dragit mig för det längst. Att allt blir så verkligt, och särskilt om nåt skulle gå fel (peppar peppar).  Nyfiken hur det går för alla som ska på VUL idag. Jag vill också! Är så nyfiken så jag får boka ett för lite längre fram tror jag, privat. Annars kanske man kan dra en liten vit lögn och säga att man har otroligt oregelbunden cykel och inte har någon aaning om hur långt gången man är?  Nyfiken nyfiken nyfiken. Nu ska jag gå och handla, får se om jag klarar mig utan att kräkas, mår nämligen otroligt illa idag!
    Usch jag vet hur de e å må illa... jag gör de hela dagarna så man ligger pall nästan hela dagen....
  • ensammamma
    shiny02 skrev 2010-04-27 11:00:53 följande:
    Jipppiiii, har slutat blöda nu :) håller tummar o tår att de är slut med det nu:) v.8 ( 7+3) ska till mvc idag för inskrivning   ha en bra dag alla glada mammor/blivande mammor  
    Lycka till
  • ensammamma
    MajMamman08 skrev 2010-04-27 12:23:11 följande:
    Hem kommen från VUL nu från världens goaste o snällaste o mest förstående läkare jag träffat,helt underbar människa! Tänk att de finns sådana Allt såg jätte fint ut o vi såg den lille krabaten där inne vars hjärta tickade på så fint Men fanns ett pytte litet men,behöver inte alls betyda något för hon hade sett många sådana fall och de föddes friska bebisar för fullt!Det fanns en liten vätskeansamling mellan fostret och modermunnen(heter de så?)och som sagt de behövde inte betyda nånting...kroppen kan antingen ta hand om de själv,el man får en liten blödning som inte heller är farligt. El så kan de ju gå åt helvete då,men de trodde hon inte!!Men för att vara på den säkra sidan och min oro fick jag en ny VUL tid om 2 veckor!Känner mig lite lättad att bebis lever än så länge,men ja nu kommer man ju gå o grunna ihäl sig o va rädd för att börja blöda m,m!!! Gjorde jag de skulle jag åka upp direkt så de fick kika på de! Nu stannar du där inne bebis o växer o frodas!
    Va kul.. Hoppas nu att de blir en lång resa med dig under graviditeten till de e dags i december.
  • ensammamma
    MajMamman08 skrev 2010-04-27 14:42:47 följande:
    Mår så fruktansvärt illa,morron till kväll,hualigen! Äter postafen men de hjälper inte ett dugg,låt mig kräkas så ja kan må bättre sen!!Funderar på o ringa MVC om lite starkare tabletter, orkar knappt av mitt arbete pga av illamåendet!
    Jag fick några andra tabletter utskrivna mot illamåendet. Kommer inte ihåg va dom hette... Men dom hjälpe inte mig heller som postafen.. Så jag går å äter hela tiden å känner mig trött å irreterad för minsta lilla....
  • ensammamma
    MajMamman08 skrev 2010-04-27 15:18:53 följande:
    Inte skoj o va trött o irriterad,men känner jag e hellre de än mår så här illa!! Ska snart iväg till jobbet o de e med nöd o näppe jag klarar de...Förra grav mådde jag inte alls så här illa,uschen!!I morron e ja ledig,får ringa ner o se om de har några andra.Men de hjälper dig mot illamåendet dåe?
    Nej dom hjälpte inte mig heller...Postafen hjälper inte heller så de e därför man e trött å irreterad...
Svar på tråden December Bebis 2010 :)